Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun pitäs keksiä millasen villapaidan neulon.
oletteko siiderin vaikutuksen alaisena?
minä en voi lenkkeillä
Nää muutokset muuttamisen ilosta, ku keltään työtä oikeestibtekevältä ei oo kysytty mitään, ja koko suorittava porras heti näkee, että v*tuiks menee (nuorisokielellä tuo epic fail) on kyllä työelämän "suola"(vitsaus).
zilli78 taitaa ainakin puuttua.![]()
Tk:ssa eräs hoitaja kävi sammuttamassa ärsyttävästi piippaavan laitteen. Katoin sitä silleen, että mitäs kettua, ei näitä sykkeitä näin hoidetaJotkut saa äänettömälle, loppuu se ärsyttävä piipattaminen! Tosin voi loppua sitten vähän muutakin, jos tilannetta/asiakasta ei seuraa![]()
Pitää lähteä yhdessä lenkille!Minä en voi lenkkeillä, koska en halua.
Riiputettua lihaa.
Pitää lähteä yhdessä lenkille!
Juoksulenkin jälkeen palautteluun käy!Käykö perinteinen Hk sininen?
Juoksulenkin jälkeen palautteluun käy!
Ei.Juokse sinä, minä huolehdin lenkistä.
Tänään asiakas meinas, että en oikein vaikuta kaupunkilaistytöltä.
Olit kansallispuvussa?Tänään asiakas meinas, että en oikein vaikuta kaupunkilaistytöltä.
Mistäköhän päätteli.
Näinpä! Pääkaupunkiseudulta tänne opiskelemaan tulleet valittivat, kun on pieni paikka eikä mitään tekemistä jnejnejne. Eipä ne sinne mehtää halua töihin, edes rahalla. Rahalla korkeintaan hetken ovat(, ellei löydy puolisoa) .Tiedättekö muuten, te muutkin kuin kajsna, että tässä on se suomen ns. "lääkäripulan" ratkaisu. Ei se auta mitään että koulutetaan aina lisää ja lisää lääkäreitä. Niin kauan kuin pääosa opiskelijoista on "huippulukioista" (<- että muuten vihaan tuota termiä) ja "hyvillä papereilla" (<- paperivalintaa vihaan vielä enemmän, tyhmä kun olen ja yo-papereitani voi käyttää tässä pula-aikana vessapaperin korvikkeena) valittuja kaupunkilaistyttöjä ja -poikaoletettuja ei periferiaan ole lääkäreitä.
Jos synnyt sanotaan vaikka tampereella, käyt ala-aste-yläaste-lukio tampereella ja pääset "yrittämättä" opiskelemaan johonkin suomen muutamasta "isosta" kaupungista, niin mikä saisi sinut lähtemään sitten utsjoelle loppuelämääsi viettämään? Ei tasan mikään.
Ei!No sitten olet nälissäsi juoksujesi jälkeen.
Pukeutuminen näytti tänään hyvinkin samalta kuin herra ortospedellä tissikuvassa. Todennäköisesti meikkiin ja hiuksiinkin olimme panostaneet tänään yhtä paljon.Olit kansallispuvussa?