Lällislää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä oon nyt tänään ollut reipas enkä oo syöny yhtää karkkia. Miksi mä en siis ole tämän päivän aikana laihtunut 10kg!?![]()

Amatöörimäinen virhe, no, olethan nainen.. sun pitää ostaa se karkkimäärä, muki tolkulla toki, kaappiin. Ja sit olla syömättä sitä. Sit lähtee.Minä oon nyt tänään ollut reipas enkä oo syöny yhtää karkkia. Miksi mä en siis ole tämän päivän aikana laihtunut 10kg!?![]()
Söit kakkua tai ainaki pullaa?Minä oon nyt tänään ollut reipas enkä oo syöny yhtää karkkia. Miksi mä en siis ole tämän päivän aikana laihtunut 10kg!?![]()
Vaikuttaa pätevälle. Voisi joskus vaikka kokeilla, kun pyöräily tympäsee.Kyllä tässä kehittyy. Ei se oo näköjää kusetusta, että pitää juosta kevyet lenkit kevyesti ja kovat lenkit/vedot kovaa. Polarin juoksuohjelmalla saanu hyvin vaihtelua treeneihin eikä tarvi sen kummemmin miettiä millasen lenkin tekis!
Meinaat jotaki mummoa panna?Mä olen vanha... ihan luvalla kuva mihin ilta eskaloitunut![]()
Tainneet haluta lukea Aku Ankkaa pari viikkoa kotona.![]()
Ortopedit kokoontuivat koulutukseen Levillä – yhdellä osallistujalla koronavirustartunta, 125 henkilöä karanteeniin
Työn ulkopuolisia ryhmätapaamisia ei suositella.www.iltalehti.fi
Varmasti, no sulla pora laulaa niidenki edestä.Vähän olen kateellinen kun tervee...hköt miehet ajettiin palkalliseen karanteeniin ja me kunnon ihmiset jäätiin töihin.
Ja vielä koulutustilaisuus.Vähän olen kateellinen kun tervee...hköt miehet ajettiin palkalliseen karanteeniin ja me kunnon ihmiset jäätiin töihin.
Ja vielä koulutustilaisuus.
Olen myös ollut moisissa ja vielä jopa levillä myös. Muistikuvissa on, että oli kyllä erittäin hulvattomia koulutuksia&paltsuja ne.
Mun mielestä kutominen on mummojen touhua. En osaa kutoa, en osaisi tehdä ensimmäistä silmukkaakaan.
Koska tulee vielä uusia munkkiperjantaisia!![]()
Amatöörimäinen virhe, no, olethan nainen.. sun pitää ostaa se karkkimäärä, muki tolkulla toki, kaappiin. Ja sit olla syömättä sitä. Sit lähtee.
Söit kakkua tai ainaki pullaa?
Oooh sehän on hyvä että ottajallakin on hyvä olo. Mutta. Toi kyllä on melko hyvää kauppavahvusta!