Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on?
No niin justiinsa.No oi suomi on. Tietenki.
16 työpäivää ennen lomaa.loma
Terkkari tulee hoputtamaan 10.38, että oppilaalla alkaa koe klo 11.00 ja sen pitää päästä nyt heti vastaanotolle. Aika olisi ollut 10.30.
Minkäs minä sille voin, että olen myöhässä, kun terkkari itse on luvannut, että lääkäri voi katsoa ylimääräisen oppilaan, jolle ei ole aikaa varattuna.
Ihme hommaa.
"Eilen kävi tämmöne täs pyörähtää ja aattelin, että sä katot sen jossai välissä sitte tänään."1. ylimääräisille kysytään lupa ja se Tutkitaan sitten kun ehditään. Eli palautetta terkalle. Tai voithan kysyä, että mitä, jos sinä laittaisit hänen listalle ylimääräisiä kysymättä ja luvata "terkka katsoo klo xx"
2. tai sitten 2 sekunnin katse ja kommentti "katsottu on"
)))"Eilen kävi tämmöne täs pyörähtää ja aattelin, että sä katot sen jossai välissä sitte tänään."
"Nyt se on tossa. "
Kiva. Tässähän ei ole, ku edellisen sanelu + lähete kesken ja 8 min aikaa ennen seuraava ja pitäs kattoa seuraavan lappujakin läpi)))
Täytyy ottaa tuo taktiikka käyttöön. Olen huomannut, että alkaa vittuuntuminen nostaa päätään joidenkin asioiden suhteen.Itse pysäytän ne jo siinä vaiheessa kun kesken sanelun alkaa jotain jaarittelemaan. "hyst, pitää saada asia päästä ulos, että mahtuu uutta tilalle" ja sitten oikein rauhallinen sanelu ja paperien teko loppuun. Yllättävän nopeasti ovat oppineet etteivät häiritse kesken papereiden tekemistä tai sanelua..
Tässä teille taktiikka:Täytyy ottaa tuo taktiikka käyttöön. Olen huomannut, että alkaa vittuuntuminen nostaa päätään joidenkin asioiden suhteen.
"Eilen kävi tämmöne täs pyörähtää ja aattelin, että sä katot sen jossai välissä sitte tänään."
"Nyt se on tossa. "
Kiva. Tässähän ei ole, ku edellisen sanelu + lähete kesken ja 8 min aikaa ennen seuraava ja pitäs kattoa seuraavan lappujakin läpi)))
Ostin miehelle viskipullon.Miten olette juhlistaneet kansainvälistä miestenpäivää?
Oletteko esim mulkuttaneet mitään?
Pelasin koko illan tietokoneella.Miten olette juhlistaneet kansainvälistä miestenpäivää?
Oletteko esim mulkuttaneet mitään?