Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helpompi vaihtoehto tämäKai se nyt äänikirjana on mitä luukuttaa sitten kovaäänisistä, kovaan ääneen?
Tähän tyyliin?Päivä on ollut ihan vehkeestä ja haisee. Kävin hetki sitten hukuttamassa ajatuksiani lämpimän suihkun alla, ei auttanut.
Mulla toisinpäin, tein ison kattilan jauhelihakeittoa ja ostin ison kasan kananfileitä mutta ei ollutkaan syöjiäOstin kanaa, tein hyvää salaattia. Tarkoitus oli syödä sitä tänään ja huomenna x 2. Äiti ja veli päätti myös syödä, joten huomiseksi pitää nyt keksiä evästys. Luultavasti karjalanpiirakoita ja rahkaa. Tk ruoka ei kovinkaan maukasta.
"Kokeile vaan, ei me kuvata." "Joojoo, poistetaan poistetaan, mutta kato ny..."Joo tuossahan olen minä, ei sen pitänyt nettiin päätyä.![]()
On muuten melko rasittava kaveri. Luulin että vuvuzela-saaste olis paskinta ripulia. No, on se silti paskempaa kun toi ulvonta.Eka paikka ja maali!
Paikallinen pavarottikin eksynyt katsomoon.
Haukotus.Ilmeisesti taas on pelattu jotain potkupalloa
Ehkä Kajsna voisi virkata sulle nahkamyyrän suojan jota käytät uidessa.Fantsua, en ui enää ikina:
Halkiomato oli päässyt Michaelin elimistöön hänen peniksensä kautta ja muninut munansa hänen sisälleen. Elimistöön päästyään halkiomadot kasvavat ihmisen laskimoissa munimiskykyisiksi muutamassa viikossa.
Oireet johtuvat verenkierron kautta eri elimiin kulkeutuvista munista ja siitä, miten elimistö reagoi niihin. Oireita ja elinvaurioita alkaa tulla vasta, kun muniminen on jatkunut vuosia.
Jotkut munista jäävät elimistöön. Michaelin immuunipuolustus hyökkäsi niitä vastaan. Jos tauti olisi jäänyt hoitamatta, seuraukset olisivat voineet olla vakavat.