Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vaan kun selaa tätä foorumia niin että painaa tuota salamaa eli että näytä uudet viestit niin saat valita Näytä uudet viestit, Uudet viestit tai Uudet profiiliviestit. Ja sitten tulee jotain ihme viestejä/viestiketjuja.
5c7eb081e844418b86f62fa6b1e92713.jpg

Kysyin taas muutaman kerran iteltäni miks ihmeessä sanoin, että voin pitää äitiysneuvolaa.
Jos yritän ajatella positiivisesti, niin oppiihan tuossa paljon uutta väkisinkin.

Meni pata jumiin: tänä vuonna ja tästä eteenpäin hoidan renkaiden vaihdon itse, enkä kysele enää miesoletetulta mitään asian tiimoilta sanallakaan.

Mutta kuka muistaa:

View: https://m.youtube.com/watch?v=EYuz_5Kx8Kc&feature=youtu.be

Tiedätkö että on käynyt niin että minä olen vaihtanut täältä jonkun renkaat, samaan suunaukomiseen jouduin vaihtamaan myös hänen kaverinsa renkaat :ROFLMAO:
Ei sen puoleen, on niin mukava tyyppi että tein sen ilomielin.

Tiedätkö että on käynyt niin että minä olen vaihtanut täältä jonkun renkaat, samaan suunaukomiseen jouduin vaihtamaan myös hänen kaverinsa renkaat :ROFLMAO:
Ei sen puoleen, on niin mukava tyyppi että tein sen ilomielin.
Mun olisi iltavuoron jälkeen pitänyt vielä jaksaa kantaa renkaat autoon tai vastaavasti herätä aamulla 7.30 aikaan tekemään se.
En todellakaan tehnyt.

Viime viikonloppuna aloin tuumimaan, et pitäis vissiin alkaa talvirenkaita miettimään autoon niin sain vastauksen: "sulla olisi talvirenkaat autossa, jos olisit ne iltavuoron jälkeen autoon kantanut."

Jätin asian siihen mutta muistan olla leipomatta täytekakkua. Taidan olla useasti töissä sellaisena hetkenä.

No, nyt meni jo ohi aiheen. Mutta kyllä pientä ihmistä ärsyttää.

Mun olisi iltavuoron jälkeen pitänyt vielä jaksaa kantaa renkaat autoon tai vastaavasti herätä aamulla 7.30 aikaan tekemään se.
En todellakaan tehnyt.

Viime viikonloppuna aloin tuumimaan, et pitäis vissiin alkaa talvirenkaita miettimään autoon niin sain vastauksen: "sulla olisi talvirenkaat autossa, jos olisit ne iltavuoron jälkeen autoon kantanut."

Jätin asian siihen mutta muistan olla leipomatta täytekakkua. Taidan olla useasti töissä sellaisena hetkenä.

No, nyt meni jo ohi aiheen. Mutta kyllä pientä ihmistä ärsyttää.
Nyt jäitä hattuun ettet ole tuolla yhdessä ketjussa...

On vaan hyvä, että ei ole täys tossu koko ukko. Sanoo elämän totuudet suoraan.

Tosin, mikä nyt on tilanne ollut. Onhan se jees hyvä auttaa toista, niin saa sitten sitä kakkua vastavuoroisesti.

Tosin, mikä nyt on tilanne ollut. Onhan se jees hyvä auttaa toista, niin saa sitten sitä kakkua vastavuoroisesti.
Mietis nyt itse...
Mies kertoo olevansa mies renkaiden kanssa... no hän tilaan renkaiden vaihdon.
Kuitenkin tämä ritarius siis rajoittuu siihen että on ottanut jonkin laitteen käteen ja varannut ajan renkaiden vaihtoon ja sanonut naiselle että roudaa ne renkaas itse sinne autoon ja sieltä takaisin.
Mä olen sen verran vanhempaa saapumiserää vissiin että jostain syystä oletan että teen sen, tosin mä voin tehdä sen kakunkin aivan hyvin 😁

Näin minä olen ajatellut, että se menee niin. Toinen toista auttaen.
Jää kakut saamatta.

Mutta eikö tänä päivänä tasa-arvo ole hirvittävän tärkeätä?
Äkkiäkös nainenkin ne renkaat heittää autoon? Sehän olisi suorastaan törkeätä olettaa ettei nainen semmoista jaksa.

Mietis nyt itse...
Mies kertoo olevansa mies renkaiden kanssa... no hän tilaan renkaiden vaihdon.
Kuitenkin tämä ritarius siis rajoittuu siihen että on ottanut jonkin laitteen käteen ja varannut ajan renkaiden vaihtoon ja sanonut naiselle että roudaa ne renkaas itse sinne autoon ja sieltä takaisin.
Mä olen sen verran vanhempaa saapumiserää vissiin että jostain syystä oletan että teen sen, tosin mä voin tehdä sen kakunkin aivan hyvin 😁
Renkaat voi vaihtaa niin, että ajetaan sinne firmaan sisään ja vaihdatetaan. Raha ei vaihda omistajaa, koska sukulainen.

Minä olen tähän päivään mennessä selvinnyt aina itse renkaanvaihdosta mutta toiveekkaana ajattelin, että ne päivät ovat ohi. Se on kaikista vastenmielisin homma mitä tiedän.
Mutta tämän syksyn aikana olen ollut väsyneempi kuin koskaan, koska olen vapaalla.
Siinä hetkessä päätin, että en enää ikinä mainitse edes renkaanvaihtoa. Vaihdatan ne itse ja voin kantaa renkaat autoon sillä hetkellä kun vireystilani sen sallii, en 22 aikaan illalla. 😅

Äkkiäkös nainenkin ne renkaat heittää autoon? Sehän olisi suorastaan torkeätä olettaa ettei nainen semmoista jaksa.
On, mutta kyse onkin auttamisesta. Ei siitä kenen homma.

Itse vaihdan renkaat pyynnöstä. Homma hoituu ilman isompaa velvoitetta.

Äkkiäkös nainenkin ne renkaat heittää autoon? Sehän olisi suorastaan törkeätä olettaa ettei nainen semmoista jaksa.
Mun mielestä asiat saa olla niin kuin ne on aina ennenkin ollut.
En pistä pahakseni että nainen hoitaa kodin ja tulen pöytään jossa on lämmin hyvä ruoka ja minä hoidan ne renkaat autoon.
Toisaalta sopii sekin että teen ruuan ja siivoan, sillä välin nainen on hoitanut renkaat tavalla tai toisella autoon.
Se että kumpikin tuntee olevansa tasavertaisia on minusta tärkeintä.

Back
Ylös Bottom