Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ennenku asentaa ovet, pitää tehdä varasto. Ja kesken varaston tekemisen edellinen omistaja alko tehdä uutta taloa perintömettän keskelle. Ei tainnut riittää motivaatio varaston viimeistelyyn, enkä viittiny vaatia ovia kun ostohinta oli niin soiva. Pitää ite tehä.
Aaaa....mää luulin että siitä varastosta puuttuu myös oviaukot kokonaan. Ku ei teistä koskaan tiijä.

IMG_20191020_182902.webp

Miesolennon kanssa käytiin katsomassa, tai miesolento katsoi, tykkiä ja kangasta. Vtu.
Ne on kyllä kivat. Mun miesolennolla on pelit ja pensselit leffojen katseluun.
Ja hirveen paljon Genelecejä.
Mutta on kiva katsella leffoja.

Jos ostaa Geneleciltä G-sarjaa, tyyliin G3 tai G4 eteen ja pääkaiuttimiksi ja pienempiä surroundeiksi + plus F-sarjan subbari, niin nuohan saa vielä ihan siedettävällä rahalla. Soundinkin luulisi riittävän useimmalle.

Nää isommat SAM-sarjalaiset rupeaa vaan olemaan 3-4k€ kappale, niin ei tee mieli ostaa kovin montaa kerralla.

Pitää kotidemo tilata 8361A:sta, kun saavat jotain demokappaleita maailmalle. Ei oikein mitään järkeä kyllä vaihtaa S360:sta, joka soi meikäläisen makuun todella miellyttävästi, mutta pitää tuo kai kuulla, mitä kenties saa tai menettää..

Söpöä.

Mun yks professoreista ei muusta puhukaan, kuin hänen entisen työnantajansa (Samsung) 5G-teknologiasta ja tiedonsiirtonopeudesta. Mennään tehtaalle itseasiassa tutustumaan tossa ensi kuussa! Ja kävin myös katsomassa miten robotit kokoaa Huyndai Sonataa, melkosta. :giggle:
Tuohon tehdaskäyttöön se on omiaan, sen kyllä ymmärrän hyvinkin.

Mutta kirrrjoittelinkin, että kuluttajakäyttöö. Eli juuri esim immeisten luureihin. Oliko proffalla siitä ajatusta, eli näkeekö jokaisen luurissa ja jääkaapissa 5G tekniikan? Ja missä hyöty?

Oon kans joskus käynyt muutamat tehdasvierailut ja oli niin nättiä isot hallit, joissa ihmisiä ei enään paljo ollut, mutta tavaraa pukkas linjaston päästä. Oli kyllä silmiä avaava kokemus. Siinä alkusysäyksen antanut syy miksi olen taas koulun penkillä. :barefoot:

Back
Ylös Bottom