Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinni maantaisin.![]()
Lentosatama (Viron merimuseo)
Euroopan jännittävin merimuseo sijaitsee Lentosatamassa! Historiallisessa hallissa on esillä noin 200 aitoa näyttelyesinettä: todellinen sukellusvene Lembit, vuosisadan ikäinen jäänmurtaja Suur Tõll, vesilentokone Short 184, vanhimman virolaista alkuperää olevan laivan hylky jne. Avoinna kahvila...www.visitestonia.com
Tuolla pääsee tutustumaan vanhaan sukellusveneeseen.
Oiskohan nuo mennyt kalastusluvalla.@Joxuz ollut kalastamassa
![]()
Tamperelainen kalastusporukka kohtasi hämmentävän näyn: vastaan ui seitsemän villisikaa – ”Hirveä röhnötys vain kuului”
Miehet eivät olleet uskoa silmiään.www.iltalehti.fi
Melkein aikataulussa.Työpaikalla. Voikin alkaa laskea tunteja oletettuun päivän loppumiseen. 10,5.
Kun ei aivoissa riitä teho, niin muistinvarassa mennyt tähän saakka. Nyt ei vaan riitä enään muistikaan.
Tiedän tunteen. Aivot on ns. finaalissa. Vaikka yrittää, niin ei vaan ajatus kulje.Syyskuusta asti ollut samanlainen olo.
Vuoron jälkeen olen niin väsynyt, että voisin nukkua seuraavaan aamuun.
Ei oikein muut hommat edisty kun aivotoiminta on täysin seis kun ensin päivän tai illan skarppaa ja koittaa ottaa kaiken opin vastaan.
Helvetti jäätyy ennen kun minusta tulee parempi versio itsestäni eli olen ihan valmis.Tiedän tunteen. Aivot on ns. finaalissa. Vaikka yrittää, niin ei vaan ajatus kulje.
Tätä menoa se ehtii jo sulaankin.Helvetti jäätyy ennen kun minusta tulee parempi versio itsestäni eli olen ihan valmis.