Deleted member 43228
Olen harkinnut, mutta saa nähdä.Oho uusi ulkonäkö!
Mun reissu on lähestulkoon puolessa välissä jee. Kannattaa lähteä ulkomaille, se avartaa ajattelua.![]()
4 kk vai minkä verran siellä viihdyt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen harkinnut, mutta saa nähdä.Oho uusi ulkonäkö!
Mun reissu on lähestulkoon puolessa välissä jee. Kannattaa lähteä ulkomaille, se avartaa ajattelua.![]()
Varsinki nää kaks on minusta ruukannu toimia kusisesti aina, ainaki mobiililaitteella, riippumatta siitä onko 4g vai kotona kuitu-wifi.nettiauto, kodinterra yms
No juu tiedetään. Pitää kait hakee kuitu. Talossa on vermeet sille, mutta 29,9e/kk vs 14e/kk on painanut tähän asti.
En muista milloin (4g aikaa kummiski), mutta joskus olin hetken mokkulan päässä. Opin kerrasta.
Olen harkinnut, mutta saa nähdä.
4 kk vai minkä verran siellä viihdyt?
Uppi ei kovin kummoinen yleisesti olekaan, kaiketi tarkoitat downia (ei syndrooma)?Mikä kusinen vittu tässä netissä on? Mulla on homo 4g 100m elisalta ja tollanen huawei wifipömpeli. Maksanu 14,9e/kk elisa viihteen yhteydessä. Toimii ihan paskasti. 20-30M uppi arkisin päivällä. Vkl ja varsinkin sateisella 2-5M uppi.
No just nyt toimii hienosti ja nopeesti foorumit, googlen haut, youtube jne.. Esim iltalehti toimii. Mutta sit taas iltasanomat, nettiauto, puuilo, kodinterra yms yms sivustoon ei saa yhteyttä. tarkista yhteys tai tarkista palomuuri
Mitä hevon vittua ??? onks tähän nyt paukahtanut joku palomuurihomma, kun suurimpaan osaan sivuista ei saa yhteyttä? Eilen toimi ihan jees.
Uppi ei kovin kummoinen yleisesti olekaan, kaiketi tarkoitat downia (ei syndrooma)?
Kuulostaa siltä, että sun operaattorilla on liikaa asiakkaita suhteessa tukiasemiin sun hoodeilla. Jos ei halua heti kiinteeseen vaihtaa, kannattaa koittaa eri operaattorit läpi, erot ovat ns. vitullisia paikasta riippuen.
Siis.... Varasto jossa ei ole ovia. Kuka vittu sen on rakentanut, joku porilainen tietty.Ei oo oikee ollu vaihtoehtoja kun 5g:tä ei ole, eikä ole puhelinpistoketta isdn:lle. Nyt täs uudes luukus on kuituhommelit, mut ei oo malttanut kun ei oo lääkärin tulot. Anyway, ens viikolle nettihommien korjaus.
toinen mutkutus: Kallista on materiaali stna. Mulla iso kylmä varasto jossa seinät koristeltu hienolla poikittaisripalla. Mut ei siin oo ovia, pitää nikkaroida. Liuku-ovet. Saman näköstä tietty mitä seinä. Hain terrasta pari vaneria + ripaa 75m. = 300€. Ja kiskot, rullat ym pultit puuilosta 150€. Maalia oli onneks tallissa.
Tai emt onko kallista vai halpaa. Tuntui kalliilta. Pakko siihen on ovet saada.
No ennenku asentaa ovet, pitää tehdä varasto. Ja kesken varaston tekemisen edellinen omistaja alko tehdä uutta taloa perintömettän keskelle. Ei tainnut riittää motivaatio varaston viimeistelyyn, enkä viittiny vaatia ovia kun ostohinta oli niin soiva. Pitää ite tehä.Siis.... Varasto jossa ei ole ovia. Kuka vittu sen on rakentanut, joku porilainen tietty.
Mä en lähde mihkään ilman Finnladya
Tuleekohan 5G kuluttajakäyttöön ikinä, tai no vielä lähivuosina. Eikö siinä ole taajuus korkeampi, eli esteiden läpäisykyky entistä heikompi?
Tai onhan niitä luureja kai jo, mutta tekeekö niillä sen kummempaa.
Täällä langallinen internets. Toimii kuin laardin rasvattu pekonirulla rapulaan.