Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt roki. Nelonen.

Mutta, kaupasta sain tarvikkeet:
PhotoPictureResizer_191019_220828166_crop_3942x2211.webp

Meni reilulla neljällä tontulla.

Noista huutokauppahinnoista voi yleensä ottaa nollan pois perästä jotta päästään järkevälle tasolle.
Eiköhän se ole ensi viikolla uudestaan siellä ja lue että hupihuudon vuoksi uudelleen myynnissä.
Todennäköisesti myyjä innostunut liikaa nostamaan itse hintaa tai/ja sattunut joku pölhö huutamaan.

Ois outoa jos yksinhuoltajan koira ja lapsi EI olis aina yhtä aikaa kipeänä.
Olen aika monta kertaa ollut siinä tilanteessa, että kun pitäis pystyä olla lapsen luona sisällä, niin koira ripuloi.

Syke nousi hetkellisesti, ulko-ovi oli jäänyt yöksi auki, huomasin tämän näin aamusta kun olin poistumassa ja avasin välioven.

Onneksi alaovi on aina lukossa niin ei pääse ulkopuoliset rappuun.

Onpahan taas ollut jengiä tulossa muuttohommiin, ihan joutunut sanomaan ettei enempää kantajia mahdu.

Viimeksikin tosin soitin muuttofirmaan enkä koskenutkaan kummassakaan päässä isoihin huonekaluihin ja maksoi parisataa.
Taas on aikaa muuttaa vuoden loppuun asti niin muuta roinaa voi kuskata aina mennessä ja tullessa niin ei paljoa paina.

Alkaa jo melkeen vituttamaan kun kolmas muutto vuoden sisään mutta eipähän pääse kyllästymään maisemiin.

Back
Ylös Bottom