Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JumaalavitA taas meitä hellitän Poliisi Opisto 4 SUBilla. W000000000tttt yeah!!!!!!

JumaalavitA taas meitä hellitän Poliisi Opisto 4 SUBilla. W000000000tttt yeah!!!!!!
Välillä kyllä tää työ on raskasta. Taas saa kuulla uhkailuja kuinka tullaan oven taakse ja uhataan väkivallalla. Joskus oon miettinyt että mitä jos joku joskus tulee oikeasti tänne ja rupeaa riehumaan vaikka jollain aseella? No parempi kun ei mieti.
No just! Että kirjastonhoitajan työkin on jo tuollaista. Mun mielestä kenenkään ei tarvitse kuunnella huorittelua.Mä en ymmärrä miksi meidän yhteiskunta on päättänyt että tällainen on ok. Sakkoja uhkailusta ja kakkua uusimisesta.
Kaverin naisystävä haki kirjastonhoitajaksi, niin työhaastattelussa sanottiin, että mamut varsinkin kun jengillä siellä ovat voivat sitten huoritella ym., osaatko neuvotella tällaisissa tilanteissa?Olettaisin että tuossa tarkoitettiin, että osaatko neuvotella lähtökohtaisesti ihmisarvottomana vailla oikeuksia, niin että säilytät rauhan ja pelastat itsesi väkivallanteoilta nöyrtymällä tahdikkaasti. Kirjastonhoitajana. It's your job. WTF?
Nykyään on sellaista kuin puhejudo.Mä en ymmärrä miksi meidän yhteiskunta on päättänyt että tällainen on ok. Sakkoja uhkailusta ja kakkua uusimisesta.
Kaverin naisystävä haki kirjastonhoitajaksi, niin työhaastattelussa sanottiin, että mamut varsinkin kun jengillä siellä ovat voivat sitten huoritella ym., osaatko neuvotella tällaisissa tilanteissa?Olettaisin että tuossa tarkoitettiin, että osaatko neuvotella lähtökohtaisesti ihmisarvottomana vailla oikeuksia, niin että säilytät rauhan ja pelastat itsesi väkivallanteoilta nöyrtymällä tahdikkaasti. Kirjastonhoitajana. It's your job. WTF?
No just! Että kirjastonhoitajan työkin on jo tuollaista. Mun mielestä kenenkään ei tarvitse kuunnella huorittelua.
Eniten mua mietityttää se, että turha näistä on edes poliisille ilmoitella. Ei niillä oo aikaa tutkia. Ja missä menee se raja mitä ilmoitetaan polisiille? No okei, tämä voisi olla jo sellainen kun uhattiin puhkoa silmät jne. Mutta puheluita ei nauhoiteta niin siinäkin on sitten vaan sana sanaa vastaan.
Tuun kyllä jossain vaiheessa nostamaan esiin tämä puheluiden nauhoitus. Ihan meidän turvallisuuden takia.
No, mä en ole valtiolla töissä niin mun tapauksessa ei voi ilmeisesti sitten sakottaa ilman oikeudenkäyntiä.Puhelu/videomatskusta poliisille oikeus sakottaa ilman mitään oikeudenkäyntiä, jos joku uhkailee työtään tekevää valtion virkailijaa. Ei punasia päin ajamisestakaan oikeuteen mennä ja sakko tulee, ihan turhaa vatvotaan jotain suuria ihmisoikeusasioita törkyturpien törttöilyoikeuksien maksimoiseksi. Olis varmasti erittäin kasvattava/sivistävä aspekti siinä, että noita voitaisiin hieman poimia pois ja puuttua, eikä anneta tuollaisten ihmisten voimaantua niistä ja vahvistaa vaan käytösmallejaan. Mitkä voi sitten jossain tapauksessa tosiaan ihan sinne väkivaltaan asti eskaloitua, jos hullua kannustetaan.
Olen ottanut tavoitteeksi mustan vyön puhejudossa. Eilen etenin taas askelen verran tällä tiellä, kun asiatonta kieltä käyttänyt asiakas puhelun päätteeksi pyyteli anteeksi karkeita sanavalintojaan. Ihan oma-aloitteisesti.Nykyään on sellaista kuin puhejudo.
Laiton uhkaus taitaa olla asianomistajarikos.No, mä en ole valtiolla töissä niin mun tapauksessa ei voi ilmeisesti sitten sakottaa ilman oikeudenkäyntiä.
Judo ehkä väärä sana kun tavoite on saada kaikille hyvä mieli.Olen ottanut tavoitteeksi mustan vyön puhejudossa. Eilen etenin taas askelen verran tällä tiellä, kun asiatonta kieltä käyttänyt asiakas puhelun päätteeksi pyyteli anteeksi karkeita sanavalintojaan. Ihan oma-aloitteisesti.
Voi minä näin ihanaa unta ihanasta moottoripyörästä viime yönä.