Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla oli karjalanpaisti hirveä niin muut ei syönyt sitä.
Aika kallista kamaa mennä lihapuodista hakemaan joten jäänyt melko vähille kokemus.

Alkoi nuo Hasselhoffin perunat kiinnostaa.
Ei ole koskaan tullut tehtyä.

Niihin vielä joku TJJ:n suosittelema juusto jossa rasvaa 105%.

Onkos kenelläkään ääsjoen sankarilla tai sankarittarella lainata pakettiautoa (tyhjää)? Vissiin muuttohommiin joutuu täsä syssymmällä. e: kuorma-auto käy myös

Nättiä.

Muutama viikko sitten putosi käsipaino jalkapöydälle. Nyt kaatui levypaino juuri samaan kohtaan. Sattuu melkoisesti.

Olinpas taitava kattomaan olkapään magneettia. Huomasin pipin.
Osaatko myös tulkita tuloksia? :LOL:
Olen koko päivän odottanut sitä lääkärin soittoa, kun oli aikakin varattu, mutta eipä ole kuulunut.

AC -nivel on kongruentti. AC-nivelessä on effuusio ja luupinnoilla etenkin solisluun lateraalipäässä on hokaluuödeemaa sopien rasitusperäiseksi muutokseksi. CCligamentit ehjät.
Glenohumeraalinivelessä rustopinnat ovat siistit. labrum on ehjä.
Bicepsin pitkänpäänjänne on sulkuksessaan, jänne jatkumona ankkuriin. Subscapulars on ehjä.
Ssp-jänteessä on lievää tendinoosia, hieman nestettä SA- SD bursassa. Ei rotator cuffia läpäisevää repeämää. ISP intakti. Ei lihasatrofiaa. Glenohumeraaliligamentit ehjät.

Toivon, että tämä tarkoittaa kaiken olevan OK ja ei kun treenaamaan. :giggle:

Ja edit. Aivan täys työpäivä tuli tästä lomapäivästä. En arvosta.

Osaatko myös tulkita tuloksia? :LOL:
Olen koko päivän odottanut sitä lääkärin soittoa, kun oli aikakin varattu, mutta eipä ole kuulunut.

AC -nivel on kongruentti. AC-nivelessä on effuusio ja luupinnoilla etenkin solisluun lateraalipäässä on hokaluuödeemaa sopien rasitusperäiseksi muutokseksi. CCligamentit ehjät.
Glenohumeraalinivelessä rustopinnat ovat siistit. labrum on ehjä.
Bicepsin pitkänpäänjänne on sulkuksessaan, jänne jatkumona ankkuriin. Subscapulars on ehjä.
Ssp-jänteessä on lievää tendinoosia, hieman nestettä SA- SD bursassa. Ei rotator cuffia läpäisevää repeämää. ISP intakti. Ei lihasatrofiaa. Glenohumeraaliligamentit ehjät.

Toivon, että tämä tarkoittaa kaiken olevan OK ja ei kun treenaamaan. :giggle:

Ylirasitusmuutoksia, mitään ei ole varsinaisesti rikki.

Mulla oli karjalanpaisti hirveä niin muut ei syönyt sitä.
Aika kallista kamaa mennä lihapuodista hakemaan joten jäänyt melko vähille kokemus.
Laita paistiin puolet possua, niin ne karjalaiset emännät tekevät. Kohtuuhintaista hirveä joutuu joskus ns. metsästämään.

0EE9DBC0-122C-4CFE-8C1F-DE62BFB24618.webp

Tyttö lähtee isänsä kanssa huomenna valokarnevaaleihin, ja mulla on täten vapaa ilta ja yö .
En tiedä katsoisiko netflixiä vai kävisikö lenkillä. Tässä tämä mun elämä on.

Back
Ylös Bottom