Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sä olet niin mun sielunveli (sisko?) laskut viimetippaan ja auton kojelauta pyyhkimättä :LOL:
Siskon puolelle taipuu.
Tässähän oli aikuisten oikeasti tarkoitus pestä auto ulkoa ja sisältä viikonloppuna, mutta se ei nähtävästi sitä halunnut :ROFLMAO:Nimittäin aivan järkyttävän paskaisessa kunnossa. Sisällä muutoin tasainen pölykerros, mutta kellon siirtämisen takia tuli osumaa :LOL:

Siskon puolelle taipuu.
Tässähän oli aikuisten oikeasti tarkoitus pestä auto ulkoa ja sisältä viikonloppuna, mutta se ei nähtävästi sitä halunnut :ROFLMAO:Nimittäin aivan järkyttävän paskaisessa kunnossa. Sisällä muutoin tasainen pölykerros, mutta kellon siirtämisen takia tuli osumaa :LOL:
Älä sä kuseta kusettajaa, tota kojelautaa ei ole pesty sitten viime kerran kuten ei mullakaan ja siitä viime kerrasta on ihan ainakin kaks päivää ja älä uskottele että sä viikonloppuna renkaiden vaihdon yhteydessä peset sitä sisältä koska nastarenkaat rallattaa vielä toukokuussa :LOL:

Hieman ehkä kaipaa putsinkia kaislan kulkine. Oma kalun kuljetinkin on takakopista puhtaampi ja siellä sentäs kuljetetaan likaista roinaa.

Mutta, sitä varten siellä onkin lumppui ja rätei. Toki alkuputsinkiin vanha lumiharja.

Mulla on semmonen fluffy hörhöke hanskalokerossa, vähän ikkunoita auki ja huiskii sillä menemään pitkin kojelautaa, niin helposti siivottu ajaessa.
Mä aina selitän aina pölykerroksen sillä että auto on myös työkäytössä.
Oikeasti mulle se on vaan ruhonsiirtoväline eikä sen hinkkaaminen kiinnosta pätkän vertaa, harraste aarteet on eri juttu.

Nyt oli aika vahvasti Kalervo Palsa tuossa teoksessa läsnä.
ei kyä ollu olleninkaa ko. ukuli mielesä ku tuota tehtiin, mutta otan kyä silti kehuna.

11-vuotias tyttäreni on hieno kansalainen. Eilen oli kovasti harmistunut, kun joutui nukkumaan kesken vaaliväittelyn, ja lisäksi vaatii aina saada syödä oliiveja.

IMG_20190412_191254.webp
Iha turhaan olin shoppailemassa ku porukoilla uutta vaatetta mulle :):):rolleyes:

Missä kuvat palstalaisten tisseistä, ryijyistä, ja - jos saan ehdottaa - tiukkojen, ohuiden boksereiden verhoamista etumuksista?
samaa miettinyt itsekin.... mutta tuo noi nii, tässä ihan sulle vaan kahtottavaksi kamusta ja miusta (oikialla) kuva vuodelta 2006. Ikkee öl 25 v ja vähä päälle...
Ny si täytänkin syyskuussa 39 ja vasemmanpuoleinen teinikin önn jo rontti kolomekymppinen...

56951202_839766826382843_5541042187376001024_o.jpg

Back
Ylös Bottom