Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katoin vahingossa duunipostit, avasin sit et olisko päämies tyytyväinen isoon tilaukseen, niin uus yhteyshenkilö nillittää, että kaks tuntia meni tilauksen kirjaamiseen. Ensinnäkään yksinkertaiseen kopioimiseen 50 riviä ei voi mennä noin kauan vaikka mikä olis. Tämän uuden yhteyshenkilön sukunimi on Marx. Aika pahaenteistä? Onko Saksassa menossa kommunistinen vallankumous?

rokrok rok rok rok...

kauhia ku pakkis mainostaa emp:tä... nelikymppinen ämmänkäiväle innostunu ostammaan rokkirytkyjä.
Eikä nuoriso ees naura, vaan näyttää peukkua.

Elämme ihmeellisiä aikoja.

Muutun ihan just uskovaiseksi, niin sekava viikko ollu...

Parin kuvan takia piti ettiä yks naikkonen käsiin, kun tuli sellanen fiilis, eikä ollut helppoa edes. Sitä ennen kiinnostanu jutella edes kenenkään kanssa liiemmin. No se on osottautunu tähän asti että on aika pelottavan lähellä kaikkia omia ajatuksia ja arvoja ym... Ja mä oon ihan vitun outo :LOL:

Ja on saanu kaiken tän takia ajella raivopäissään selvittelemässä asioita ym. että ei kauhean helppo viikko... Ei helv... :ROFLMAO:

Hassustihan siinä sitten kävi... :heart:

Semmonen 30v meni että tajusi miltä rakkaus oikeasti tuntuu.. :love:

Jännä kuinka samanlaiset ajatukset voi olla... Ja aika pelottavaa että jos duunissa mietin esim. ranskankermaa, niin hetken päästä tämä neiti puhuu ranskankermasta puhelimessa. Aina samat ajatukset mielessä vaikka olisi 20km välimatkaa :hyper:

@Fea ja muut herkkuperseet, tiedotusluontoista asiaa:

Fazerin sininen, Dumle 6/5.
Oli hyvää! Ostin heti melkein heti, kun nämä ilmestyi kauppoihin ja mieskin ehti maistaa.

Näissä muissa kuin Fazerin peruslevyissä on se huono puoli, että ne häviävät jossain vaiheessa. Ei siis kannata rakastua, vaan välillä vaihtelun vuoksi virkistää makuhermoja ja tiedostaa, että nuo makuelämykset on jo etukäteen rajoitettu.

Vieläkin on muistissa miten kahvisuklaalevy (siis kahvin makuinen suklaalevy!!) alkoi hävitä kaupoista ja tämän merkille pistettyäni kirjoitin asiasta huolestuneen asiakaspalautteen Fazerille.

Kyllä, kahvilevyn valmistus oli lopetettu ja sen tilalle oli tulossa keksimurulevy, ”pitäisin varmasti siitäkin.”
Siis että harvinaisen kahvisuklaalevyn tilalle tulee levy, johon on suklaan sekaan lakaistu murut jostain keksilinjalta? No en varmasti pitäisi siitä! Eihän nämä kaksi makua edes kuulu samaan lauseeseen!

Hamstrasin löytämäni kahvisuklaalevyt. Lopulta maistoin keksimurulevyä, joka ei maistunut miltään ihanan kahvin maun jälkeen.
Asia saattaa vieläkin vähän harmittaa, vaikka kahvilevy poistui kaupoista vuonna 2004.

Jotkut ei ole sitten ollenkaan pitkävihaisia.
Itse kirjoitin viimeksi palautetta kauppaan kun aina dietillä ollessa minun herkku oli suklaahippu kuivakakku ääs-ryhmästä.
No yksi kerta oli pakkaus muuttunut ja ajattelin että samalta linjalta mutta omalla sateenkaari logolla vain mutta kun otin ekan palan suuhun niin en osaa sanoin kuvailla järkytystä jonka koin, aivan täyttä shitii ja sitten alkoi näppis savuamaan.

söin eilen pirukseen rypäleksiä (=rypäleitä jos joku ei tajunnut)
ja nyt

pierettää niimmaapirusti.

Kaksi kakkaa jo tänään.

Sen verran huonot unet viimeyönä, että taidan laskea rimaa tämän päivän saavutuksille. Jos nyt jotain saisi aikaiseksi.

Mun pitäs varmaan perustaa oma ketju nimellä: Mikä tänään viihdytti töissä.
Miten teillä noin yleensä on töissä jääkaapin sisällöstä ollut puhetta?
Meillä uusin työnsankari ensimmäisestä päivästä alkaen on ottanut mitään kysymättä jääkaapista mun maidot, enpä ole nyt jaksanut mitään tuosta sanoa mutta ihmetteln vain.

Back
Ylös Bottom