Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä kuvat palstalaisten tisseistä, ryijyistä, ja - jos saan ehdottaa - tiukkojen, ohuiden boksereiden verhoamista etumuksista?
vanha ku mikä... ryijy eli rintakarvat.Ryijyistä? Olenko missannut jonkun uuden slangisanan?
Itse kuulin tämän sanan lord husbandilta jo noin kuusi vuotta sitten ensimmäisen kerran, eli ei kovin uusi termi ole. Vilahtelee myös täällä silloin tällöin.Ryijyistä? Olenko missannut jonkun uuden slangisanan?
vanha ku mikä... ryijy eli rintakarvat.
tiiä muista mutta ite tykkeen ku on esim. masukarvaa ja kawwaiset rinnat. nam.Näinkö ne karvat sitten kuitenkin naisia kiihottaa? Ite kun oli tossa pahimmat ikäkriisit päällä, niin ajelin niitä niskasta ja vattalta pois.![]()
Minä olen aina ollut tunnettu karvanatsi, mutta muutin mieltäni kun löysin miehen, jolla oli maailman näteimmät rintakarvat!Näinkö ne karvat sitten kuitenkin naisia kiihottaa? Ite kun oli tossa pahimmat ikäkriisit päällä, niin ajelin niitä niskasta ja vattalta pois.![]()
Näinkö ne karvat sitten kuitenkin naisia kiihottaa? Ite kun oli tossa pahimmat ikäkriisit päällä, niin ajelin niitä niskasta ja vattalta pois.![]()
Ah, oonhan tuon saattanu kuullakin. Kuka hullu nyt rintakarvoista kuvia, eikös täällä bodypalstan miäsjäsenet ajele niitä poiskin?
No, siinä oli lieventävät asianhaarat, myönnän olevani yli-ikäinen ja aivan lopussa. :-)
sielä bulvaanit pitää huolen, ettei käytetty kautta hangattu kampe lähe liian edullisesti!Eisaatana kun on taas huutokaupatpistecomissa lähteny hinnat laukalle![]()
Missä kuvat palstalaisten tisseistä, ryijyistä, ja - jos saan ehdottaa - tiukkojen, ohuiden boksereiden verhoamista etumuksista?