maltsu
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt vaikuttaa jo pätevältä makkaralta, ei muovikuoria ja lihaakin makkaraksi ihan kunnolla.
Olen ollut molemmissa suomalaisissa metsä-/paperiyhtiöissä töissä. Paperimiehet olivat erityisen kunnostautuneita ns. paskantärkeydessä, olivat olevinaan niin paljon parempia ihmisiä, koska pyörittivät paperikonetta. Luulin vitsiksi mutta ei, ihan oikeasti viljelivät fraasia "ei ole pikkurahaa, olen paperimies."Eihän se ole mukava asia kun saa loparit mutta tälläkin kaverilla suurin murhe on saada yhtä hyväpalkkaista työtä.
Tottakai se vituttaa kun ei ole järjettömiä palkanlisien lisien lisiä joita paperimiehillä on ja joutuu tyytymään normaaliin tuntipalkkaan muissa töissä.
Hyväpalkkaiset paperitehdastyöt vaarassa Oulussa - "Vajaat 50 000 euroa asuntolainaa maksamatta” - T&T
No yleensä prosessihommissa jos miehet makaa, niin tehdas tuottaa. Sitten kun ne säliit sykkii, niin useimmiten tulee tappiota.Mitä kesän katselin paperimiesten touhuja lähietäisyydeltä niin ihan turhaa sakkia. Muuten makailivat vain valvomossa, summerin soidessa kävivät vaihtamssa telan.
Suomalaisen menestysyhtiön rekrytointi-ilmoitus suututti Slush-sukupolven nuoret: ”Naisena minua ei naurata yhtään” | Kauppalehti
Nyt meni hermot. Vittu kuinka vituttaa ajatuskin kuinka "slush-sukupolven naiset" loukkaantuivat tuosta. "Luontaantyöntävä" ja ties mitä adjektiiveja, loukkaavakin. Olen nyt pari kertaa tuon rekrymainoksen lukenut ja mielestäni se on vain vittuilua omalle firmalle ironisesti, mutta ei saatana kun tästäkin jo joku repii perseensä.
Ei tuo itse rekrymainos mua häiritsis, mutta siinä artikkelissa tuli esiin, että kyseisessä firmassa on oikeesti pienin prosentti työvoimasta naisia kyseisellä alalla ja firman sisäisissä tiedotteissa hauskoja pimppi/tussu-juttuja säännöllisesti. Menishän ne pimppi-jutut, jos sukupuolijakauma ois about fifty-fifty ja välillä puhuttais minimunista ja roikkupalleista, mutta jos ja kun olet se yksi nainen kymmenen ihmisen porukasta (11 % oli naisia), niin tuskin silloin jaksais naurattaa. Että ei ehkä valtaisa ihme, jos sukupuolijakauma on mitä on kyseisessä lafkassa. Itse en hakisi.
Pakko kommentoida että tuossa artikkelissa viitattu kartoitus on ympäripyöreää huuhaata ja yritysten selkeät erot kerrotaan siinäkin "Suhteellisesti eniten naisia työllistävät operaattorit sekä suuret konsulttiyritykset, vähiten ohjelmistokehitykseen keskittyvät pienemmät yritykset."artikkelissa tuli esiin, että kyseisessä firmassa on oikeesti pienin prosentti työvoimasta naisia kyseisellä alalla
Ei tuo itse rekrymainos mua häiritsis, mutta siinä artikkelissa tuli esiin, että kyseisessä firmassa on oikeesti pienin prosentti työvoimasta naisia kyseisellä alalla ja firman sisäisissä tiedotteissa hauskoja pimppi/tussu-juttuja säännöllisesti. Menishän ne pimppi-jutut, jos sukupuolijakauma ois about fifty-fifty ja välillä puhuttais minimunista ja roikkupalleista, mutta jos ja kun olet se yksi nainen kymmenen ihmisen porukasta (11 % oli naisia), niin tuskin silloin jaksais naurattaa. Että ei ehkä valtaisa ihme, jos sukupuolijakauma on mitä on kyseisessä lafkassa. Itse en hakisi.
Tää firmahan on jonkinlainen "teekkarihuumorin" kehto, viljelevät jotain "pehmeä jänis" tyylisiä sanamuutoksia tiedotteisiinsakin ja omasta mielestään ovat aivan erinomaisen hauskoja tyyppejä, siksi haluavatkin monistaa toisiaan ja rekryilmoitukseen laittavat kuvia itsestään.
Hyi saatana.