Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Että naama näkkärille siellä IT-firmassa, you work for me! t. veronmaksaja =D

Haha. Juuri näin. Itsekin huutelen poliiseille, että minä maksan verot te siat teette mulle töitä. Heittäkää mut kotii. Ei ikinä oo heittäny :(

Joskus kisällinä olin baarimikkona. Tai yleismikkona, portsarina ja tarjoilijana. Muistan kerran kun vein pihvit pöytään ja vituikshan se meni. Asiakas söi lähes kokonaan piffin ja sitten repi mua hameen helmasta, että väärä annos, haluan tilaamani annoksen. Sanoin njet, olisit heti sanonut etkä syönyt sitä. Nyt mennään näillä. Sitten sain huutoa, että minä maksan sinun palkkasi. Sanoin, että nyt vittuun täältä että saadaan tiskillä oleva jono purettua. Vielä huudeltiin perään, ettei ikinä enää tulla tähän ravintolaan. Siihen aina peukku ja hymy päälle.

Jotkut saattavat tietää, että olen hyvin musikaalinen ihminen, ja joskus kun elämä tuntuu vaikealta, sävellän ja kirjoitan lauluja tilanteesta, ja se auttaa minua jatkamaan huomiseen. Olin kirjoittanut yhden usein laulamani kappaleen sanat keittiön liitutululle. Mies sitten tuli eilen vihjaamaan, että ne näkyvät aika hyvin naapureille ikkunasta, ja että asiassa olisi jotain väärää. Hmmph. Tytärkin kysyi, aionko jättää tuon tekstin tuohon hänen tulevien synttärijuhlienkin ajaksi. Koen jälleen, ettei luovuuttani arvosteta täällä!

kissanpaska.webp

Jos jossain on hommat järjestyksessä ja vehkeet ojennuksessa niin saksalaisessa konepajassa.
Jumalauta.

DSC-0325.jpg

Myös 1,5 miljoonan euron cnc-työstökeskus aiheutti semijömppiksen. Niitä löytyi rapeat 4kpl.

Jos jossain on hommat järjestyksessä ja vehkeet ojennuksessa niin saksalaisessa konepajassa.
Jumalauta.

DSC-0325.jpg

Myös 1,5 miljoonan euron cnc-työstökeskus aiheutti semijömppiksen. Niitä löytyi rapeat 4kpl.
Ja jantterin koulutus maksaa 50te ko. laitteeseen ja niitä pitää olla vähintään 4 kun kolme on hetken päästä ottanut loparit tai pitkällä saikulla tms. ja yksi niistän on niin vittumainen että sen haluis potkia pois joten loppujen lopuksi tarvii 8 kouluttaa.

Ja jantterin koulutus maksaa 50te ko. laitteeseen ja niitä pitää olla vähintään 4 kun kolme on hetken päästä ottanut loparit tai pitkällä saikulla tms. ja yksi niistän on niin vittumainen että sen haluis potkia pois joten loppujen lopuksi tarvii 8 kouluttaa.
Paja on toiminut vuodesta - 60 ja kerrottiin että töissä on paljon porukkaa jotka olleet virman palveluksessa +30 vuotta.
Monessa tapauksessa myös niin että hommissa kahta sukupolvea, sekä isä että poika.
Mutta ehkä asiat on täällä toisin kuin kotimaassa.

Kohta ohjelmassa panimoravintola.

Tai sitten on vaan yks kusipäinen työnantaja joka kusee 7/8 työntekijän työnteon :whistle:

Paja on toiminut vuodesta - 60 ja kerrottiin että töissä on paljon porukkaa jotka olleet virman palveluksessa +30 vuotta.
Monessa tapauksessa myös niin että hommissa kahta sukupolvea, sekä isä että poika.
Mutta ehkä asiat on täällä toisin kuin kotimaassa.

Kohta ohjelmassa panimoravintola.
Tarkoitin että jos ostaa tuollaisen masiinan niin ostajan tarvii kouluttaa.

Sairaslomailua loppuviikko, ei meinaa pöpö laantua. Vois mennä kyllä vitusti huonomminkin, niinkuin kullankaivajilla tai valtatien pelastajilla. Jatkuvasti vedetään kriisin partaalla ja minuutin kun on valtatie poikki kärsii maan talous 1000 dollarin tappiota. Kuvitelkaa, joka minuutti tonnin persnetto. Aika hurjaa. Näistä ohjelmista saa kyllä syövän päähän. Mutta kun ei täs ny ole muutakaan.

Back
Ylös Bottom