Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänä aamuna ois kyllä kerrankin nukuttanut huolella kellon soidessa, merkki että stressitasot laskussa. Mutta täällä sitä vaan töissä juopotellaan teetä, kyllä se tästä.

Tänä aamuna ois kyllä kerrankin nukuttanut huolella kellon soidessa, merkki että stressitasot laskussa. Mutta täällä sitä vaan töissä juopotellaan teetä, kyllä se tästä.

Jestas! Me oltiin viime yönä asuntomessuilla. Mentiin sinisellä junalla pitkin ja poikin Helsingin asuntomessualuetta.

Pitäisköhän tässä oikein huolestua... tämä on jo toinen kerta, kun näen Mursukkeesta unta.

Ihmisvarastossa asuminen, yhh...
Älä muuta sano kun nyt asunut puolen hehtaarin tontilla omakotitalossa eikä naapureitakaan ihan kyljessä kiinni.
Bonuksena torille matkaa ihan 4km.
Ihmisvarasto on kyllä noille kerrostaloille ihan oikea nimi, saapi nähdä millainen ghetto toikin paikka mihin mahdollisesti ollaan menossa, toisaalta asumisoikeusasunnoissa se alk. 10ke sisään laitettava pääoma saattaa hiukan vähentää sosiaalista ihmissaastaa? (pahoittelut nimittelystä mutta kaikki tietää mitä se on pahimmillaan)

Mä testasin miten kofeiiniton kahvi vaikuttaa mutta en huomannut mitään eroa missään muussa kuin kahvin hinnassa ja maussa.

En tiedä mikä hetkellinen päähänpisto, nyt särkee päätä kun ei juonut sitä tavallista kahvia aamulla. Sitten tuli kiire ja toinen korvakin meni lukkoon, voi helvetti.

En tiedä mikä hetkellinen päähänpisto, nyt särkee päätä kun ei juonut sitä tavallista kahvia aamulla. Sitten tuli kiire ja toinen korvakin meni lukkoon, voi helvetti.
Mitäs aloit pelleilee tollaisilla hipsterihömpillä?
Huomenna sä luet jo sujuvasti cosmopolitania ja ens viikolla tilaat käsityölehden jatkuvana tilauksena.

Juu eipä noiden tietojärjestelmien kanssa voi olla kuin vaan avoimin mielin. Meillä vaihtuu vähä myöhemmin ja tällä viikolla on koulutustaki siihen. Mulla ei yleensä näiden kans oo ongelmaa, mutta mä tiedän jo valmiiksi työkaverin jolle tämä on maailmanloppu. Jos se sais päättää niin kirjaamiset hoidettais käsin.
Ihan hyvin on sinällää sujunut, on tässä selkeästi hyvätkin puolensa. Lähinnä kai epäselvyys joistain käytänteistä nyt isoin murhe. :barefoot:

Ihan hyvin on sinällää sujunut, on tässä selkeästi hyvätkin puolensa. Lähinnä kai epäselvyys joistain käytänteistä nyt isoin murhe. :barefoot:

Sitä on valmisteltu niin kauan kuin minä jaksan muistaa niin on se nyt ihme jos ei suju.

Sitä on valmisteltu niin kauan kuin minä jaksan muistaa niin on se nyt ihme jos ei suju.

Niitä epäselvyyksiä on niin kauan ku ihmiset niitä järjestelmiä käyttää...:LOL: ei niiden kans koskaa mikää suju niinku pitäis. Näin niinku omien kokemusten perusteella oon todennu.

#nukkukaapienokaisetnukkukaa
#mestaritedätkerätäsaa
#laalalalalalaalalalaa

Olin tuolla kylillä asioilla ja tämä biisi tuli jossain radiosta. Voi kyllä oli pikkuirmeli niiiiiiin ihastunut Esa Nummelaan sillon joskus vaikka pitiki olla vähä ranccis Apulantateini.

Nää on kyllä näitä biisejä mistä ei pitäisi tunnustaa tykkäävänsä.

Voit vitsin vitsi kun pitää taistella motivaatiota itselle.
Ei taas kiinnostaisi lähteä tekemään painojen kanssa ylös-alas liikettä sitten olleskaan vaikka nyt olisi sellainen kivajuttu.
Tänään pohdin taas että vaihtasko liikunnan kokonaan karkkiin ja olueen sekä sohvan paikalla pitämiseen?

Voit vitsin vitsi kun pitää taistella motivaatiota itselle.
Ei taas kiinnostaisi lähteä tekemään painojen kanssa ylös-alas liikettä sitten olleskaan vaikka nyt olisi sellainen kivajuttu.
Tänään pohdin taas että vaihtasko liikunnan kokonaan karkkiin ja olueen sekä sohvan paikalla pitämiseen?
Sama. Kävin silti. Nyt voi hyvällä mielellä imasta kilon irtokaramellia naamioon, ja huuhdella ne siksterillä alas.

Back
Ylös Bottom