Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänä aamuna ois kyllä kerrankin nukuttanut huolella kellon soidessa, merkki että stressitasot laskussa. Mutta täällä sitä vaan töissä juopotellaan teetä, kyllä se tästä.
Älä muuta sano kun nyt asunut puolen hehtaarin tontilla omakotitalossa eikä naapureitakaan ihan kyljessä kiinni.Ihmisvarastossa asuminen, yhh...
Muistatko retosteliko Mursuke panojutuilla?Jestas! Me oltiin viime yönä asuntomessuilla. Mentiin sinisellä junalla pitkin ja poikin Helsingin asuntomessualuetta.
Pitäisköhän tässä oikein huolestua... tämä on jo toinen kerta, kun näen Mursukkeesta unta.
Mä testasin miten kofeiiniton kahvi vaikuttaa mutta en huomannut mitään eroa missään muussa kuin kahvin hinnassa ja maussa.
Mitäs aloit pelleilee tollaisilla hipsterihömpillä?En tiedä mikä hetkellinen päähänpisto, nyt särkee päätä kun ei juonut sitä tavallista kahvia aamulla. Sitten tuli kiire ja toinen korvakin meni lukkoon, voi helvetti.
Ihan hyvin on sinällää sujunut, on tässä selkeästi hyvätkin puolensa. Lähinnä kai epäselvyys joistain käytänteistä nyt isoin murhe.Juu eipä noiden tietojärjestelmien kanssa voi olla kuin vaan avoimin mielin. Meillä vaihtuu vähä myöhemmin ja tällä viikolla on koulutustaki siihen. Mulla ei yleensä näiden kans oo ongelmaa, mutta mä tiedän jo valmiiksi työkaverin jolle tämä on maailmanloppu. Jos se sais päättää niin kirjaamiset hoidettais käsin.
Ihan hyvin on sinällää sujunut, on tässä selkeästi hyvätkin puolensa. Lähinnä kai epäselvyys joistain käytänteistä nyt isoin murhe.![]()
Ihan hyvin on sinällää sujunut, on tässä selkeästi hyvätkin puolensa. Lähinnä kai epäselvyys joistain käytänteistä nyt isoin murhe.![]()
Sitä on valmisteltu niin kauan kuin minä jaksan muistaa niin on se nyt ihme jos ei suju.
Sama. Kävin silti. Nyt voi hyvällä mielellä imasta kilon irtokaramellia naamioon, ja huuhdella ne siksterillä alas.Voit vitsin vitsi kun pitää taistella motivaatiota itselle.
Ei taas kiinnostaisi lähteä tekemään painojen kanssa ylös-alas liikettä sitten olleskaan vaikka nyt olisi sellainen kivajuttu.
Tänään pohdin taas että vaihtasko liikunnan kokonaan karkkiin ja olueen sekä sohvan paikalla pitämiseen?
Mä vedin jo ne molemmat ennakkoon eilenSama. Kävin silti. Nyt voi hyvällä mielellä imasta kilon irtokaramellia naamioon, ja huuhdella ne siksterillä alas.