Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
jaksoin vähän jumpata tännään ja tuli blogattuakin siitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kyllä se 2012 oli.Pikaisella muistelulla 5 tai 6 vuotta, luultavimmin kuusi. Olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että tykki on kyllä yksi ihmiskunnan nerokkaimmista, miehekkäimmistä ja hienoimmista keksinnöistä.
Mä testasin miten kofeiiniton kahvi vaikuttaa mutta en huomannut mitään eroa missään muussa kuin kahvin hinnassa ja maussa.Kofeiiniton kahvi, maultaan ei mikään parhaan makuinen mutta kyllä tätä nyt juo kun tuli ostettuakin.
Joo, kyllä se 2012 oli.
Ja tuosta mihin pakkikselle kirjoittelu voi johtaa, niin äkkiseltään tulee mieleen;
-Parisuhteeseen
-Liiketoimiin
-Villisikajahtiin
-Kahvitteluun
Ainakin noihin ja varmaan moneen muuhunkin.
Sini kuuli naapurista ulinaa - järkyttyi kun ymmärsi, että naapuri imitoi häntä: ”Eikö enää saa edes seksiä harrastaa?”
Viimeisin tapaus sai Sinin todella ärtymään. Hän oli harrastanut petipuuhia miesystävänsä kanssa päiväsaikaan, kun seinän takaa alkoi kuulua ulinaa.Kaksikko oli hämmentyi.
– Sitten tajusin, että naapuri matkii minun ääniäni. Se oli aluksi kiusallista, mutta sitten alkoi ärsyttää. Eikö omassa kodissa saa enää edes seksiä harrastaa? Se oli lapsellista touhua siltä nuorelta mieheltä. Kyse ei ollut mistään seksibileistä.
Apotti, potti, otti. Luultavasti täysin vihreetön jäjestelmä.Haha voi hyvät hyssykät mikä aamu. Uusi tietojärjestelmä ajettiin sisään ja tässä on jo valmiiksi pieni leka ottassa. Katsotaan kuinka käy, yritän nyt edes hetken olla avoimin mielin tän kanssa.![]()
Haha voi hyvät hyssykät mikä aamu. Uusi tietojärjestelmä ajettiin sisään ja tässä on jo valmiiksi pieni leka ottassa. Katsotaan kuinka käy, yritän nyt edes hetken olla avoimin mielin tän kanssa.![]()
Siniä on vituttanut jokaisessa asunnossa hänestä valittavat naapurit, Sini ei taida tietää itse olevansa mulkku?https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/ef3a3409-3664-42e8-911b-df10d7b3b1d3_uh.shtml
Nyt Sini, jos satut lukemaan pakkiksen offtopikkia: Kotonaan saa todella harrastaa seksiä. Jos se häiritsee naapurin peräkammarinpoikaa niin pane kahta kauheammin. Niin että vittu lotisee! Niin että tissit hakkaa naamaan ja perse on revetä. Ja joka päivä. Muutaman päivän sisällä naapurin finninaama kattoo peilii ja itkee itsensä uneen.