Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jaksoin vähän jumpata tännään ja tuli blogattuakin siitä.

Hienoa, herrat, hienoa. Nuo ovat olleet niitä A-luokan reissuja, joita naiset eivät ole päässeet pilaamaan. Poikain kanssa kerran kun on oltu liikkeellä.

Pikaisella muistelulla 5 tai 6 vuotta, luultavimmin kuusi. Olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että tykki on kyllä yksi ihmiskunnan nerokkaimmista, miehekkäimmistä ja hienoimmista keksinnöistä.
Joo, kyllä se 2012 oli.

Ja tuosta mihin pakkikselle kirjoittelu voi johtaa, niin äkkiseltään tulee mieleen;
-Parisuhteeseen
-Liiketoimiin
-Villisikajahtiin
-Kahvitteluun

Ainakin noihin ja varmaan moneen muuhunkin.

Suhvetta, pitää olla reilusti. Ihan kuin syöttöäkin. Pikkurinsessa herätti o4.oo, kävin peittelemässä. Ite en toki enää saanu unta kiinni. No ehti päissään tuumia mm. pienen linkkukoneen rakennusta, varaosa-auton purkua ja että tänään turha lähtä salille sätkimään näillä unilla.

Tallipäivä.

Joo, kyllä se 2012 oli.

Ja tuosta mihin pakkikselle kirjoittelu voi johtaa, niin äkkiseltään tulee mieleen;
-Parisuhteeseen
-Liiketoimiin
-Villisikajahtiin
-Kahvitteluun

Ainakin noihin ja varmaan moneen muuhunkin.

Herralta unohtui listalta kohta: kaljoittelu

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/ef3a3409-3664-42e8-911b-df10d7b3b1d3_uh.shtml
Sini kuuli naapurista ulinaa - järkyttyi kun ymmärsi, että naapuri imitoi häntä: ”Eikö enää saa edes seksiä harrastaa?”
Viimeisin tapaus sai Sinin todella ärtymään. Hän oli harrastanut petipuuhia miesystävänsä kanssa päiväsaikaan, kun seinän takaa alkoi kuulua ulinaa.Kaksikko oli hämmentyi.
– Sitten tajusin, että naapuri matkii minun ääniäni. Se oli aluksi kiusallista, mutta sitten alkoi ärsyttää. Eikö omassa kodissa saa enää edes seksiä harrastaa? Se oli lapsellista touhua siltä nuorelta mieheltä. Kyse ei ollut mistään seksibileistä.

Nyt Sini, jos satut lukemaan pakkiksen offtopikkia: Kotonaan saa todella harrastaa seksiä. Jos se häiritsee naapurin peräkammarinpoikaa niin pane kahta kauheammin. Niin että vittu lotisee! Niin että tissit hakkaa naamaan ja perse on revetä. Ja joka päivä. Muutaman päivän sisällä naapurin finninaama kattoo peilii ja itkee itsensä uneen.

Haha voi hyvät hyssykät mikä aamu. Uusi tietojärjestelmä ajettiin sisään ja tässä on jo valmiiksi pieni leka ottassa. Katsotaan kuinka käy, yritän nyt edes hetken olla avoimin mielin tän kanssa. :coffee:

Tuosta voisikin vääntää jonkun koston naisen naapurille joka joskus pelailee yöt läpi ja huutaa (nyt tosin ollut hetken taas hiljaa). Ei sillä että hän mitään kuulokkeet päässä kuulisi, mutta aina voi kokeilla ;)

Haha voi hyvät hyssykät mikä aamu. Uusi tietojärjestelmä ajettiin sisään ja tässä on jo valmiiksi pieni leka ottassa. Katsotaan kuinka käy, yritän nyt edes hetken olla avoimin mielin tän kanssa. :coffee:
Apotti, potti, otti. Luultavasti täysin vihreetön jäjestelmä.

Juu eipä noiden tietojärjestelmien kanssa voi olla kuin vaan avoimin mielin. Meillä vaihtuu vähä myöhemmin ja tällä viikolla on koulutustaki siihen. Mulla ei yleensä näiden kans oo ongelmaa, mutta mä tiedän jo valmiiksi työkaverin jolle tämä on maailmanloppu. Jos se sais päättää niin kirjaamiset hoidettais käsin.

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/ef3a3409-3664-42e8-911b-df10d7b3b1d3_uh.shtml

Nyt Sini, jos satut lukemaan pakkiksen offtopikkia: Kotonaan saa todella harrastaa seksiä. Jos se häiritsee naapurin peräkammarinpoikaa niin pane kahta kauheammin. Niin että vittu lotisee! Niin että tissit hakkaa naamaan ja perse on revetä. Ja joka päivä. Muutaman päivän sisällä naapurin finninaama kattoo peilii ja itkee itsensä uneen.
Siniä on vituttanut jokaisessa asunnossa hänestä valittavat naapurit, Sini ei taida tietää itse olevansa mulkku?

Ai vittu mä ootan innolla muuttoa pinohimaan kun olen muutenkin ääniyliherkkä niin varmasti yläkertaan tulee kantakävelijä sekä naapureiksi ovien paiskojat.
Lasten leikit tai koiran haukahdukset yms. elämän äänet normaaliaikaan ei haittaa kyllä yhtään mutta sellainen kaikki aivan tarpeeton äänen tuottaminen vituttaa yli kaiken.
Tähän asti on aina tullut asuttua ylimmärrä kerroksessa ja päädyssä joten saanut minimoitua nuo äänet mutta nyt ei välttämättä tämä onnistu kun on niin paljon muitakin speksejä jotka pitää ottaa huomioon.

Back
Ylös Bottom