Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei todellakaan pitäis. Eikä laskua maksaa, ennen kun kaikki on kunnossa.

Ois es mes ihmisvaraston eräs rojekti ollut huomattavasti nopeampaan / paremmin finaalissa, jos ois laskun maksua etes vähän odotettu.

Rojekti numero kaksi taas ei vieläkään ole selvinnyt. Sekään, kun ei mennyt aivan putkeen. Tosin, tilanne on sen kannalta parempi, kun voi työn tilaajana kertoa paljonko on valmis sutusta maksamaan.

Mä en ymmärrä ihmisiä jotka menee ja maksaa etenkin rakennustöistä ennakkoon, ellei jollain firmalla ole varaa rahoittaa parin viikon töitä ja tarvikkeita kerrallaan niin ei sellaisen kanssa kannata tehdä mitään.
Sitten on taas erikseen tilaustuotteita luotettavilta firmoilta niin on asia erikseen kun yksittäin tai yksityishenkilönä ostaa.

Näinpä juuri. Ei pitäis maksaa, mutta mitä tästä voimme taas päätellä:

Itse pitäis kaikki hoitaa.

+ihmisvarastossa asuminen tolkun miehille kielletty. Jos pakko, älä kiinnostu asioista. Älä käy kokouksissa.

kuntit

ne tuli

DSC-0122.jpg

gold frame, dark green lens

200w.gif

Tänään
vois
i
myös
tehdä
rahkaa.
T
ämä
kirjoitushan
toimii

hyvin.
Ihan
kun
pätkisi

itsekseen.

Edit, no nyt toimii. Pientä bugia kenties.

Eikös se mennyt jotenkin niin, että "Ei ne pienet painot tai lyhyet toistot vaan pienet painot ja lyhyet toistot"?

Perse oon heikko.

Back
Ylös Bottom