Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä.Meinaatko @futhermucker rantautua paikalle?
https://www.iltalehti.fi/musiikki/c952808c-b224-4dd4-8b85-bb26035a18da_m0.shtml
, palkallinen.
Kohta irma pääsee antamaan saman raportin.![]()

Sitä kutsutaan rapulaksi. Kyllä se olo ohi menee ja taas tekee mieli syödä ja juopotella.Viikonlopun ylettömän einespitsansyönnin ja humalahakuisen juomisen jälkeen on kans sellanen olo, että vois laihduttaa. Esim 20 kiloa näin alkuun.
Aivan kammottava olotila.
Onneks näin käy. Paitsi vois silti yrittää vähän siistiä tota ruokavalioonsa.Sitä kutsutaan rapulaksi. Kyllä se olo ohi menee ja taas tekee mieli syödä ja juopotella.
Minä vasta keväämmällä. Ehkä joulun jälkeen vois vähän siivota. Syödään suklaat ja tortut nyt ensin.Onneks näin käy. Paitsi vois silti yrittää vähän siistiä tota ruokavalioonsa.
Minä oon miettinyt mitä lukis seuraavaksi.
Ammattikorkeessako jotain, esmes automaatioo tai koodausta. Mutta näissä menee 4 v hukkaan.
Tai jos hommais panostajan paperit, sekin vois olla mukavaa. Kunhan ois sellanen työ, jota voi eläkkeellä vähän puuhastella, jos liikaa vapaa-aikaa. Sais ostaa tynämiittiä ja suunnitella kivien poksauttelua.
Mä olen miettinyt samaa mutta vain varuiksi jos naapuri alkaa liikaa korpeamaan.Minä oon miettinyt mitä lukis seuraavaksi.
Ammattikorkeessako jotain, esmes automaatioo tai koodausta. Mutta näissä menee 4 v hukkaan.
Tai jos hommais panostajan paperit, sekin vois olla mukavaa. Kunhan ois sellanen työ, jota voi eläkkeellä vähän puuhastella, jos liikaa vapaa-aikaa. Sais ostaa tynämiittiä ja suunnitella kivien poksauttelua.
Noi kyllä periaatteessa kiehtois. Ainoa ongelma on se, että tykkään puuhata käsillä pään lisäks. Sillä joku automaatio tai vian haku jossain tehdasympäristöissä kiehtois. Pelkkä softadevaus kotona etänä ei oikein ois välttämättä se mun juttu.Internet 4.0 tai IOT. Taitaa olla sama asia. Kolmas on viestintä. Näitä ku taitaa parin vuoden päästä on kova luu.
Toki en tiiä mikä on teikäjampan tämänhetkinen koulutus. Jotain muutaki pitää osata.
Niin no, jos ei oo viksuja. Niin sitten en minäkään. Eli toisaalta kelpaa kyllä touhuta yksinkin, jos vaihtoehtona urpot.Minä en kaipaa alaisia. Ihmiset on keskimäärin niin vitun urpoja.