Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näimme baarissa mm. herran joka esitteli itsensä "tsiisös, sanofgaad".Aika city tuo Jämsä. Minä olin siellä eilen koko päivän.

Siinä vaiheessa vanhemmilla epäilykset herää, jos lapsi katsoo kiinalaista tv-sarjaa 45 jaksoa putkeen.Kotona sit saattaa näkyä jos tuli aivovaurioo.![]()
Mä aloitin dieetin. Voi siis olettaa, että olen seuraavat viikot ihan helvetin kiukkuinen ja treenit ei kulje. Mun kroppa on tottunu niin tasaiseen ja suureen sokerimäärään, että shokki on varmasti kova.
Olen vuosia miettinyt, että missä tulee olemaan se käännekohta, että joudun alkaa oikeasti miettiä syömisiäni, enkä voi enää mässätä mitä sattuu ja silti pysyä hyvässä kunnossa. Se käännekohta on nyt, 37-vuotiaana.´
Nähdään sitten varmaan seuraavaksi tuolla "vituttaa niin ankarasti"-ketjussa.![]()
Mä en varmaan tuota painoa ihan hirveästi aio tarkkailla, mutta mittoja aion kyllä ottaa. Kesällä oli helteillä järkyt turvotukset ja yritin vähän tsempata, sillä tuloksella että paino ei ole juurikaan tullut alas, mutta senteissä näkyi kyllä selvä ero onneksi.Itellä lähti 4 viikko käyntiin dieettiä ja paino junnaa samoissa lukemissa, mutta kroppa on kiinteynyt ja painot ovat nousseet. Ei nyt iha menny ku strömsössä.