Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaksi päivää meni vääntää yhtä hemmetin burgundin pataa. Paras olla ihan pirun hyvää.

burgu.webp

Aika city tuo Jämsä. Minä olin siellä eilen koko päivän.

Lapset on kyllä jeesuksen kestäviä mitä tuommoisiin tulee. Iha tuhti pusu puskurista ja kölvit lähtee vielä liikkeelle tuosta ku mittää ois tapahtunu. Kotona sit saattaa näkyä jos tuli aivovaurioo. :confused:

Jaahas, eka aamu kun hengitys höyrys, piti laittaa kaululiina polkemiseen ja kännyn akku tippu 50 % työmatkan aikana. Ja väsyttää helkkaristi. Se oli kesä sitten siinä, ens vuonna uudestaan toivon mukaan.

Mä aloitin dieetin. Voi siis olettaa, että olen seuraavat viikot ihan helvetin kiukkuinen ja treenit ei kulje. Mun kroppa on tottunu niin tasaiseen ja suureen sokerimäärään, että shokki on varmasti kova.
Olen vuosia miettinyt, että missä tulee olemaan se käännekohta, että joudun alkaa oikeasti miettiä syömisiäni, enkä voi enää mässätä mitä sattuu ja silti pysyä hyvässä kunnossa. Se käännekohta on nyt, 37-vuotiaana. :LOL:´

Nähdään sitten varmaan seuraavaksi tuolla "vituttaa niin ankarasti"-ketjussa. :ROFLMAO:

Mä aloitin dieetin. Voi siis olettaa, että olen seuraavat viikot ihan helvetin kiukkuinen ja treenit ei kulje. Mun kroppa on tottunu niin tasaiseen ja suureen sokerimäärään, että shokki on varmasti kova.
Olen vuosia miettinyt, että missä tulee olemaan se käännekohta, että joudun alkaa oikeasti miettiä syömisiäni, enkä voi enää mässätä mitä sattuu ja silti pysyä hyvässä kunnossa. Se käännekohta on nyt, 37-vuotiaana. :LOL:´

Nähdään sitten varmaan seuraavaksi tuolla "vituttaa niin ankarasti"-ketjussa. :ROFLMAO:

Itellä lähti 4 viikko käyntiin dieettiä ja paino junnaa samoissa lukemissa, mutta kroppa on kiinteynyt ja painot ovat nousseet. Ei nyt iha menny ku strömsössä.

Itellä lähti 4 viikko käyntiin dieettiä ja paino junnaa samoissa lukemissa, mutta kroppa on kiinteynyt ja painot ovat nousseet. Ei nyt iha menny ku strömsössä.
Mä en varmaan tuota painoa ihan hirveästi aio tarkkailla, mutta mittoja aion kyllä ottaa. Kesällä oli helteillä järkyt turvotukset ja yritin vähän tsempata, sillä tuloksella että paino ei ole juurikaan tullut alas, mutta senteissä näkyi kyllä selvä ero onneksi.

Back
Ylös Bottom