Wombut
VIP
Oletteko koskaan ajatelleet minkä kokoinen elikko on tiikeri?
![]()
Liger on viel isompi, kyseessä siis leijonan ja tiikerin hybridi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletteko koskaan ajatelleet minkä kokoinen elikko on tiikeri?
![]()

Pistin tilaukseen samsoniten kalleimmasta päästä olevan cabin laukun, vaikka en ihan jatkuvasti lennäkään / työmatkaile yönylireissuja. Monesti kuitenkin miettinyt / tuskaillut ko. laukun tarvetta enkä enää halua sortua siihen ansaan, että ostetaan halvin mahdollinen. Yleensä tuollaisissa lopputulema vain vituttaa. Silti vähän, että tuolla rahalla olisi voinut tehdä muutakin. En nyt keksi mitä, mutta kuitenkin.![]()
Mieluummin vähän epänormaali ku liian normaali.
Käsittääkseni Rimowa on se the juttu. Kaveri joskus esitteli, kun oli just hankkinut kolme eri kokoo halvalla.
Itsellänihän on Osprayn kantolaitteella oleva reppu, joka just mahtuu käsimatkatavaroihin.
Tiedän, että Rimowa on paljon kehuttu mutta mun ei myöskään tarvitse ostaa ihan sieltä kalleimmasta päästä.Sittenkun haluat hyvän, osta rimowan alumiininen. E: painaa vaan neljä kiloa, eikä anna yhtään periksi tiukkaa pakkaamista, mutta menee vaikka tikapuista ja penkistä lentokentällä.

Taas hereillä, ollut jo tovin. Goddamn rautapillerit! Yhdestä asiasta niitä ainakin voi varmaksi syyttää: ellei muuten joudu nousemaan sängystä aikaisin koska ei saa enää unta, niin hyvin pian tulee cachätä ja sitten on pakko nousta. Tai tulee situazioone.
Tiedän, että Rimowa on paljon kehuttu mutta mun ei myöskään tarvitse ostaa ihan sieltä kalleimmasta päästä.
Ja tuo cosmolite näyttää ihan riittävän kestävältä mun tarpeisiin.
Ei sentäs. Semmoisia ei tarvitse toisia, eikä ainakaan työmatkoille.Kuuluiko nuo fuckme -bootsit kauppaan?
Hemmetti, silloin kun joku tulee vierailemaan JÄMSÄÄN niin minä olin Mansessa
Arvanette mitä tekemässä
Höhöö sain kuulla muuten eräältä vanhemmalta opiskelijalta, että olisin jo tällä kolmen viikon opiskelulla valmis töihin kun ymmärrän kuulema tästä alasta nyt jo riittävästioivalsin että miten aliohjelmat toimii, tuntui samalta kun sillon lapsena kun oppi lukemaan
Raportoidaan nyt kaikki kuulumiset, lähden vuoden päästä vaihtoon, pitää keksiä kohde. Ai että, ulkomaille!!
Onko kohde valittavissa laajaltakin alueelta ja kuinka pitkäksi aikaa? Itse menisin jonnekin päin Aasiaa luultavimmin.