Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eijumalautaNyt kun olen tätä kiinalaista sarjaa katsellut 45 jaksoa
Eos. Periaatteessa tuskin testaat todellista kuvaa. Ainoa oikea tapa on vetää 20 klippiä sokkotestinä, joista 10/10 4k/FHD. Lisäksi tässä on lisämuuttujana palveluntarjoajan data, joten tuo tulisi kyllä tehdä lokaalifileillä/disuilla.Niin en mä tiedä miten se toimii ja mitä siinä tapahtui, mutta kyllähän kuvanlaatu Youtubessa muuttuu resoluutioiden välillä vaikka video on pausella. Se lataa aina tovin vaihdoksen välillä ja sitten muuttaa kuvanlaatua.
Ekkö nää irma vasta alottanut sen. Monta jaksoo rouhit päivässä?
Eijuma. Irma.
Noh, sanotaanko niin, että tämä oma teeveen avaus onely klo 2030 ei välttämättä ole se normaali.Mulla tulee nyt semmonen olo etten taida olla ihan normaali..
Mulla tulee nyt semmonen olo etten taida olla ihan normaali..
Sniffarilla on vähän sama homma viinaksien kanssa.No alkuviikosta alotin ja varmaan katon sen 5-7 jaksoa... Tämähän menee mulla aina ihan yli, kun alan jotain sarjaa katsomaan Netflixistä. En osaa lopettaa ajoissa.
Sen takia en oo pitkään aikaan kattonu muuta ku HIMYMiä neljättä kertaa ja joitain elokuvia. Eiku Insatiablen katoin ja sen taisin kattoo kahessa päivässä.
On muuten kirjojen kanssa sama ongelma, jos on hyvä kirja niin luen sen yhden päivän aikana (jos on vapaata), kun en malta lopettaa.Joskus nuorempana alotin illalla kirjan ja luin sitä neljään-viiteen asti, ku en malttanu lopettaa. Sit harmitti ku olin ahnehtinu ja saatoin seuraavana päivänä alottaa saman kirjan uudestaan..
Nyt vasta?
Sniffarilla on vähän sama homma viinaksien kanssa.
Oletteko koskaan ajatelleet minkä kokoinen elikko on tiikeri?
![]()
![]()