Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan fuuterilla kompassi suunnattu.
Kellot ainakin tasattiin kello 21.00

Sivistyneesti, Ranskalaisia.
IMAG0983.webp

Nyt kun olen tätä kiinalaista sarjaa katsellut 45 jaksoa niin kiihkeintä tässä on ollut halailu ja pikku pusut! Ehkä kahdessa jaksossa on puhuttu seksistä. Tämä on niin ihanan viatonta. Aaaawwwwwwwww.

Vaatteet on edelleen aika kauheita ja osalla on semmonen pottatukka. Miespääosan esittäjän hiukset on kyllä ihanat. Naispääosan tytteli taas on niin nätti, mutta sitä välillä sanotaan tuossa rumaksi tai keskiverron näköiseksi. Aloin miettimään, että minkälainen siellä Kiinassa on se ihanne nainen..?

Niin en mä tiedä miten se toimii ja mitä siinä tapahtui, mutta kyllähän kuvanlaatu Youtubessa muuttuu resoluutioiden välillä vaikka video on pausella. Se lataa aina tovin vaihdoksen välillä ja sitten muuttaa kuvanlaatua.
Eos. Periaatteessa tuskin testaat todellista kuvaa. Ainoa oikea tapa on vetää 20 klippiä sokkotestinä, joista 10/10 4k/FHD. Lisäksi tässä on lisämuuttujana palveluntarjoajan data, joten tuo tulisi kyllä tehdä lokaalifileillä/disuilla.

Ekkö nää irma vasta alottanut sen. Monta jaksoo rouhit päivässä?

No alkuviikosta alotin ja varmaan katon sen 5-7 jaksoa... Tämähän menee mulla aina ihan yli, kun alan jotain sarjaa katsomaan Netflixistä. En osaa lopettaa ajoissa.
Sen takia en oo pitkään aikaan kattonu muuta ku HIMYMiä neljättä kertaa ja joitain elokuvia. Eiku Insatiablen katoin ja sen taisin kattoo kahessa päivässä.

On muuten kirjojen kanssa sama ongelma, jos on hyvä kirja niin luen sen yhden päivän aikana (jos on vapaata), kun en malta lopettaa.Joskus nuorempana alotin illalla kirjan ja luin sitä neljään-viiteen asti, ku en malttanu lopettaa. Sit harmitti ku olin ahnehtinu ja saatoin seuraavana päivänä alottaa saman kirjan uudestaan..

Taas hereillä, ollut jo tovin. Goddamn rautapillerit! Yhdestä asiasta niitä ainakin voi varmaksi syyttää: ellei muuten joudu nousemaan sängystä aikaisin koska ei saa enää unta, niin hyvin pian tulee cachätä ja sitten on pakko nousta. Tai tulee situazioone.

No alkuviikosta alotin ja varmaan katon sen 5-7 jaksoa... Tämähän menee mulla aina ihan yli, kun alan jotain sarjaa katsomaan Netflixistä. En osaa lopettaa ajoissa.
Sen takia en oo pitkään aikaan kattonu muuta ku HIMYMiä neljättä kertaa ja joitain elokuvia. Eiku Insatiablen katoin ja sen taisin kattoo kahessa päivässä.

On muuten kirjojen kanssa sama ongelma, jos on hyvä kirja niin luen sen yhden päivän aikana (jos on vapaata), kun en malta lopettaa.Joskus nuorempana alotin illalla kirjan ja luin sitä neljään-viiteen asti, ku en malttanu lopettaa. Sit harmitti ku olin ahnehtinu ja saatoin seuraavana päivänä alottaa saman kirjan uudestaan..
Sniffarilla on vähän sama homma viinaksien kanssa.

Back
Ylös Bottom