Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mistähän mä saisin takasin tuon innon liikuntaan. Kun ei jaksa eikä kiinnosta eikä huvita.

.
Mikäs välivaihe sulla on menossa?
Mulla ei oikeastaan ikinä häviä innostus liikuntaan, mutta tiettyihin liikuntamuotoihin kyllä. Siksi käyn taas enemmän tanssimassa ja vähemmän muuta.

Sit kun mulla on mies niin kinuan sen mun kanssa tanssikurssille.
Tyttären isän kanssa käytiin aikoinaan yhdessä tanssimassa, ja uskon että saisin nykyisenkin miehen suostuteltua, jos vaan aikataulut sallisi jonkun tanssikurssin. Mutta ei kyllä mitään mahdollisuutta nyt kun nähdään niin harvoin/vähän.

Hyvin tanssiva mies olis kyllä aika jees. :barefoot:

Päänsärky herätti klo 05. Onneksi sain yhden ison työjutun eteenpäin eilen, niin huomattavasti vähemmän stressiä nyt kuin alkuviikosta.
Sorruin eilen herkuttelemaan, ja taas vatsa aivan sekaisin. Olenkohan mä oikeasti nyt tullut sokerille allergiseksi? :eek:

Pitääkö olla huolissaan

Minä olen huolissani sinusta ja HerrFuterista

jos, olette vappaaehtoisesti katsoneen mainitsemianne ohjelmia ilman NAISen voimakasta painostusta

esimerkiksi, Gontsan ymmärtäisin katsovan tuonkaltaista sontaa jos NAISvaimo olisi luvannut palkkioksi seksuaalia, kahtesti

mitään missä on joku putoushahmo/ei/pidä katsoa, etes vahingoksi

ne ohjelmat eivät tee hyvää mielenterveydellenne

Mikäs välivaihe sulla on menossa?
Mulla ei oikeastaan ikinä häviä innostus liikuntaan, mutta tiettyihin liikuntamuotoihin kyllä. Siksi käyn taas enemmän tanssimassa ja vähemmän muuta.

Tyttären isän kanssa käytiin aikoinaan yhdessä tanssimassa, ja uskon että saisin nykyisenkin miehen suostuteltua, jos vaan aikataulut sallisi jonkun tanssikurssin. Mutta ei kyllä mitään mahdollisuutta nyt kun nähdään niin harvoin/vähän.

Hyvin tanssiva mies olis kyllä aika jees. :barefoot:

Leikkausten välissä vaiheiden ja nyt avanteen sulkua odottelen. Sillon tällön innostaa liikunta tosi paljon, mutta nyt ei taas kiinnosta mikään. Mut ehkä se innostus uudestaan löytyy jossain kohtaa.

Mä ehdotin miehelle tanssikurssia.:LOL: Ei suostunut, kun on kuulemma jo käyny. Mutta se ei haittaa ku kerran oon sen saanu kanssani tanssimaan niin se riittää. Ainakin toistaiseksi.

Koska seuraan vain asiallisia tilejä onely.

@Finnlady vois tulla itte kertoon esim tästä postauksesta.

Jep, aivan järkyttävät noi vaaleat läntit joka on jääneet solkusta. Ei ole riittävän timmi tarakka vielä. :unsure: salillekaan ei huvita mennä kun toi juoksusäntäily on niin mukavaa. Ensi vuonna juoksen puolimaratonin :giggle:

voisin käydä tansseissa jos, lavalla: TopiSorsakoski&Agents

Mä vähän pahaa pelkään että joudun tanssimaan kolmen viikon kuluttua, kun on hääpippalot tiedossa. Tuli nuorempana kyllä jorattua niin lavalla kuin ihan baarissa, mutta tuntuu että nyt on niin kömpelö ihan kaikessa. :barefoot:

Kummeli on lähes ainut mikä tälle mielenterveydelle sopii.

tarkkuutta HerrDoctor, HerrFuter puhui siis "kummelista" missä myös aku

origianal kumelia en ole kehottanut välttelemään

Mä ehdotin miehelle tanssikurssia.:LOL: Ei suostunut, kun on kuulemma jo käyny. Mutta se ei haittaa ku kerran oon sen saanu kanssani tanssimaan niin se riittää. Ainakin toistaiseksi.

Tavallaan ymmärrän , tavallaan en. Mun mielestä pahimmillaan ihan järkyttävä ajatus että "koska exän kanssa niin en sun kanssa" eli vaikka "siis pitääkö sunkin pippeli ottaa suuhun? Mä tein sen jo exälle..." "Ai sä haluat romanttisen illallisen... No oon tavallaan syönyt joskus jo sellaisen" "no enhän mä sun kanssa naimisiin/lapsia/omakotitaloa kun exän kanssa jo..."

Tosin esim talon osto exän kanssa ymmärtää hyvin miksi ei lähde siihen uusiksi mutta jos esimerkiksi kumppani haluaa yhteiselle lomalle, voidaan sinne lähteä ja vaikka valkata halutessaan paikan joka on molemmille uusi.

Back
Ylös Bottom