Reilu 400€ pelkästään akku
ässäaudi/amgmerssu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reilu 400€ pelkästään akku
Tällaista on elämä thaimaalaisen vaimon kanssa - suomalaismiehet kertovat itse
Tämä nainen on ihan eri maata kuin suomalaiset sisarensa. Hän on avulias, kohtelias ja kunnioittaa minua, aivan kuten minäkin kunnioitan häntä.
Kun suomalaiselta naiselta saa vain keskisormea tai haistattelua, niin häneltä ja hänen perheeltään saa vain lämmintä rakkautta.
Tasa-arvo kuuluu asiaan. Kumpikaan ei ole toista parempi.
Suhde on paljon parempi kuin mitä oli suomalaisen naisen kanssa. Nykyään otetaan huomioon mieskin suhteessa, eikä vähätellä
Thaimaalainen nainen osaa rakastaa sinua ihmisenä, vaikka olisitkin parhaat päiväsi nähnyt. Meidän suhde on ollut hyvin tasa-arvoinen kunnioitan nuorta naistani. Ei suomalainen nainen samaan pysty.”
Thaimaalaisella vaimolla kun on pää kipeä, hän ottaa buranaa ja sairastaa tautinsa pois ja sen jälkeen nautimme seksistä. Ei kuten suomalaiset naiset joilla on joka ilta pää kipee ja naama norsun vitulla
ja naama norsun vitulla
katso liitettä 150993
ompa outo? naama kuin kuminaamari
miettinyt, että millainenhan joku thaimaalainen mies olisi parisuhteessa?

ässäaudi/amgmerssu?
Mä katsoin kerran yhtä netflix-sarjaa (When calls the heart), jossa ekan kauden aikana tuli just ja just yksi pusu. Tykkäsin tosi paljon, kivaa vaihtelua näille nykyajan rivouksilleKheheh.. aloin kattomaan kiinalaista yliopistoteinidraamaa. Täähän on aivan ihana ja älytön!
Olen nyt katsonut 16 jaksoa tätä ja pääpari on pussannu ehkä kaks kertaa ja äsken tyttö sanoi, ettei tiedä mitään nolompaa ku nukkua puolialastomana pojan vieressä.Mää en kestä!
E. Ja näillä on ihan kauheita vaatteita!
katso liitettä 150993
ompa outo? naama kuin kuminaamari
Bemarin X5
ihmekkös tuo jos tuote on yhtään yhtä huippukallis kun MÖYKKYSEN X6
myös varaosissa on huippuhinta
sopivat hyvin yhteyteen
veikkaan, että pieni
Mies
Mä katsoin kerran yhtä netflix-sarjaa (When calls the heart), jossa ekan kauden aikana tuli just ja just yksi pusu. Tykkäsin tosi paljon, kivaa vaihtelua näille nykyajan rivouksille.
Nyt vasta?kuntit
löysin funladyn ig-tilin
palaan asiaan myöhemmin