Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

panin "lukujonoon"

yeah.webp

Reilut unet taas: 10h30min.
Puoli kasilta menin lukemaan satua tyttärelle. Aamulla heräsin taas röihin. Jok kerta käy näin. Jos ei nukahtais niin suattais olla mahdollisuus aviovelvollisuuksille. Vai olisko.

@Helistö & kumppanit:

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/84e64d68-fccc-4177-950d-4460aa416fc7_rk.shtml

Tällaista on elämä thaimaalaisen vaimon kanssa - suomalaismiehet kertovat itse
Tämä nainen on ihan eri maata kuin suomalaiset sisarensa. Hän on avulias, kohtelias ja kunnioittaa minua, aivan kuten minäkin kunnioitan häntä.
Kun suomalaiselta naiselta saa vain keskisormea tai haistattelua, niin häneltä ja hänen perheeltään saa vain lämmintä rakkautta.
Tasa-arvo kuuluu asiaan. Kumpikaan ei ole toista parempi.
Suhde on paljon parempi kuin mitä oli suomalaisen naisen kanssa. Nykyään otetaan huomioon mieskin suhteessa, eikä vähätellä
Thaimaalainen nainen osaa rakastaa sinua ihmisenä, vaikka olisitkin parhaat päiväsi nähnyt. Meidän suhde on ollut hyvin tasa-arvoinen kunnioitan nuorta naistani. Ei suomalainen nainen samaan pysty.”
Thaimaalaisella vaimolla kun on pää kipeä, hän ottaa buranaa ja sairastaa tautinsa pois ja sen jälkeen nautimme seksistä. Ei kuten suomalaiset naiset joilla on joka ilta pää kipee ja naama norsun vitulla

Luin tuolta linkin takaa nuo kaikki kokemukset thai-vaimoista, niistä sai vähän värikkäämmän kuvan kuin noista lainauksista. :LOL:

Olen joskus miettinyt, että millainenhan joku thaimaalainen mies olisi parisuhteessa? Sopisikohan suomalaiselle naiselle kuin nenä päähän? Vähemmän tuntuu olevan pariskuntia, joissa roolit niin päin.

edit. Ai niin ja Invisuksen kysymykseen, kyllä viikkaan pyykit ja lakanat. Mutta EN silitä niitä oikeastaan ikinä.

Kheheh.. aloin kattomaan kiinalaista yliopistoteinidraamaa. Täähän on aivan ihana ja älytön!
Olen nyt katsonut 16 jaksoa tätä ja pääpari on pussannu ehkä kaks kertaa ja äsken tyttö sanoi, ettei tiedä mitään nolompaa ku nukkua puolialastomana pojan vieressä.:ROFLMAO: Mää en kestä! :heart:

E. Ja näillä on ihan kauheita vaatteita!

Kheheh.. aloin kattomaan kiinalaista yliopistoteinidraamaa. Täähän on aivan ihana ja älytön!
Olen nyt katsonut 16 jaksoa tätä ja pääpari on pussannu ehkä kaks kertaa ja äsken tyttö sanoi, ettei tiedä mitään nolompaa ku nukkua puolialastomana pojan vieressä.:ROFLMAO: Mää en kestä! :heart:

E. Ja näillä on ihan kauheita vaatteita!
Mä katsoin kerran yhtä netflix-sarjaa (When calls the heart), jossa ekan kauden aikana tuli just ja just yksi pusu. Tykkäsin tosi paljon, kivaa vaihtelua näille nykyajan rivouksille :LOL:.

sopivat hyvin yhteyteen

veikkaan, että pieni

Mies

Mutta jos se on thai nyrkkeilijä, niin ei ainakaan snägäri jonossa moni käy päälle tai on joku paikka ehkä kipeä.

Ne on kovia poikia ainakin täkäläiset thai nyrkkeilijät, pienestä koosta huolimatta, ei se koko kyllä aina kerro koko totuutta. Onhan bodaritkin usein aika pieniä.

Mä katsoin kerran yhtä netflix-sarjaa (When calls the heart), jossa ekan kauden aikana tuli just ja just yksi pusu. Tykkäsin tosi paljon, kivaa vaihtelua näille nykyajan rivouksille :LOL:.

Mä jotenki ajattelin, että sä kattelet jotain tämmösiä kans joskus..:LOL:

Mut mä katon ny Meteor Gardenia ja on niin tosi hallusta. Ihana hidastemposta eikä tosiaan oo niitä rivouksia!

elämme sitä aikaa vuodesta, että seuraavan kerran virkeänä herääminen tapahtuu siinä juhannuksen paikkeilla

Back
Ylös Bottom