Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs välivaihe sulla on menossa?Mistähän mä saisin takasin tuon innon liikuntaan. Kun ei jaksa eikä kiinnosta eikä huvita.
.
Tyttären isän kanssa käytiin aikoinaan yhdessä tanssimassa, ja uskon että saisin nykyisenkin miehen suostuteltua, jos vaan aikataulut sallisi jonkun tanssikurssin. Mutta ei kyllä mitään mahdollisuutta nyt kun nähdään niin harvoin/vähän.Sit kun mulla on mies niin kinuan sen mun kanssa tanssikurssille.

Pitääkö olla huolissaan
Mikäs välivaihe sulla on menossa?
Mulla ei oikeastaan ikinä häviä innostus liikuntaan, mutta tiettyihin liikuntamuotoihin kyllä. Siksi käyn taas enemmän tanssimassa ja vähemmän muuta.
Tyttären isän kanssa käytiin aikoinaan yhdessä tanssimassa, ja uskon että saisin nykyisenkin miehen suostuteltua, jos vaan aikataulut sallisi jonkun tanssikurssin. Mutta ei kyllä mitään mahdollisuutta nyt kun nähdään niin harvoin/vähän.
Hyvin tanssiva mies olis kyllä aika jees.![]()
Koska seuraan vain asiallisia tilejä onely.
@Finnlady vois tulla itte kertoon esim tästä postauksesta.
voisin käydä tansseissa jos, lavalla: TopiSorsakoski&Agents
ne ohjelmat eivät tee hyvää mielenterveydellenne
Kummeli on lähes ainut mikä tälle mielenterveydelle sopii.
tarkkuutta HerrDoctor, HerrFuter puhui siis "kummelista" missä myös aku
origianal kumelia en ole kehottanut välttelemään
, palkallinen.Mä ehdotin miehelle tanssikurssia.Ei suostunut, kun on kuulemma jo käyny. Mutta se ei haittaa ku kerran oon sen saanu kanssani tanssimaan niin se riittää. Ainakin toistaiseksi.