Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulin eilen, että pitää lähteä muutaman viikon päästä kouluttautumaan kansainvälisiin ympyröihin. Kirosin mielessäni Tukholman reissua, olisi tässä muutakin tekemistä.
En tiedä miksi sain päähäni koulutuksen olevan Tukholmassa (...edellinenkin oli..) mutta tänään sitten "vahingossa" huomasin, että koulutus onkin Oslossa. Ehkä kuitenkin olisin huomannut tämän erheen lippuja varatessa.. ehkä.
Nyt kiroan mielessäni sitten Oslon reissua.
Olisi muutakin tekemistä.

Viimeksi muokattu:
Nyt vasta?
Koska seuraan vain asiallisia tilejä onely.

@Finnlady vois tulla itte kertoon esim tästä postauksesta.
flady.png

On tämä nyt taas!

400€ olisi törsättävissä hammaslääkäriin niin meikäläinen painaa tarkastukseen intopinkeänä, että nyt niitä reikiä umpeen.

No ei ne löytäneet yhtään mitään korjattavaa.

Olipas tirsat, aivan tokkurassa heräsin äsken ja kohta pitäisi lähteä painimaan. Huomenna onneksi vasta päivystysvuoroon iltapäivästä, niin saa nyt illan touhuta ja aamun heräillä rauhassa. Möh.

Otin kanssa torkut en ole sen pirteämpi kuin ennen torkkuja, eilen nukahti hyvin, treeneissä sai harjoitella lyöntejä säkkiin ja pistareihin.

Ei niin.

Vanhalla työmaalla tuli syötyä aamupala vasta ekan työrupeaman jälkeen. Siitä sitten tunniksi nukkuun ja johan oli virtaa.

Nykyää ei onnaa, niin nukun kotona yöllä.

Tanssin tänään fuskua, jiveä ja valssia. Ja sain taas todeta, että lattarit on mulle yleensä helppoja kun taas vakiotanssit ei todellakaan ole. Miten valssista saadaan niin helvatin monimutkaista!?

Lisäksi juoksin 20 minsaa kovaa juoksumatolla. Fitness.

On tämä nyt taas!

400€ olisi törsättävissä hammaslääkäriin niin meikäläinen painaa tarkastukseen intopinkeänä, että nyt niitä reikiä umpeen.

No ei ne löytäneet yhtään mitään korjattavaa.
No sitten valkaiset hampaat ja otat jonkun kivan hammaskorun

Kohta nukkumaan huomenna herään 4.40 juon kahvit. 5.40 lähden töihin, syön vasta klo 11 ja olen taas kotona n. 16.30 syön, menen torkuille herään syön, teen jotakin sitten syön taas ja menen nukkumaan.

Tanssin tänään fuskua, jiveä ja valssia. Ja sain taas todeta, että lattarit on mulle yleensä helppoja kun taas vakiotanssit ei todellakaan ole. Miten valssista saadaan niin helvatin monimutkaista!?

Mistähän mä saisin takasin tuon innon liikuntaan. Kun ei jaksa eikä kiinnosta eikä huvita.

Toivottavasti edes sitten ku ei tartte enää elää tämmöstä välivaihetta ja vaan odotella, että asiat rullais eteenpäin.

Olen melko järkyttynyt luonteeni lujuudesta, kun kykenin samalla kirveellä jalkaan hakaten katsomaan Pitääkö olla huolissaan, jossa vieraana ah, aina niin ihanasti mongertava A. Sinnemäki.

Sit kun mulla on mies niin kinuan sen mun kanssa tanssikurssille.
Tosin, se voi olla aika haastavaa kun ei dementikodista taida päästä lomille.

Back
Ylös Bottom