olen säästynyt edullisesti, kun olen pitäytynyt aina onely maksavana yleisönä
Kyllä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olen säästynyt edullisesti, kun olen pitäytynyt aina onely maksavana yleisönä
Nooh, aika (ja tulehduskipulääkkeet) parantaa. Paitti tota nivelrikkohommaa. Vaikkei varsinaiseen vaivaan liity en tiä onko kuinka yleistä näin nuorella. Tarttee googlata ja kattoo onko mulla sielusyöpä, jonka oire se vois olla.
Kiitosta, työ tosin on visusti kädet näppiksellä, joten tuskin siitä johtuuNo ei se nivelrikko nyt hirveän harvinainenkaan ole, varsinkin jos tekee fyysistä työtä ja vielä kädet ylhäällä. Cuff repeämä taas on meleko lailla harvinainen tuossa <40 ikäluokassa.
Tuon ikäluokan rakennuksissa saattaa olla ns. valesokkeli jota pidetään yleisesti melkoisena riskinä, saattaa myös olla ihan sokkeli ja maanvarainen laatta joka ns. yleisesti hyväksytty rakenne.Toverit! Mitä vikaa tässä omakotitalossa on, kun se on noin halpa? Onko se tuo koko? Valmistumisvuosi? Alue ei ole halpa, jos nyt ei kaikista kallein mahdollinenkaan. Mies löysi tällaisen talon Etuovesta siis ja menemme katsomaan, vaikkei tuo omakotiasuminen lähtökohtaisesti meille se ykkösvaihtoehto olekaan. Näkyykö tuossa jotain epäilyttävyyksiä heti silmään, kun en itse tiedä tuollaisista asunnoista mitään?
https://www.etuovi.com/kohde/9573395
Ei taida olla valesokkeli tai siten on tehty vähän turhan pieni vale. En oikein tiedä millaista maaperää tuolla päin on, mutta tosiaan, toivoa sopii, että vesi onnimeytynyt hyvin ja salaojat on auki. Suihkussa ei tietty ole ollut vesiersitettä, kun on sen verran vanha, mutta suurin osa näistä on silti kuivia. Ja onhan toi pieni (myös tontti) ja neliöhinta täten aika kova ton ikäselle, tai en tiedä kyllä ton alueen hinnoista ja toisaalta, ei kaikki kaipaa sitä tilaa, mutta jälleenmyyntiin voi vaikuttaa koko.Toverit! Mitä vikaa tässä omakotitalossa on, kun se on noin halpa? Onko se tuo koko? Valmistumisvuosi? Alue ei ole halpa, jos nyt ei kaikista kallein mahdollinenkaan. Mies löysi tällaisen talon Etuovesta siis ja menemme katsomaan, vaikkei tuo omakotiasuminen lähtökohtaisesti meille se ykkösvaihtoehto olekaan. Näkyykö tuossa jotain epäilyttävyyksiä heti silmään, kun en itse tiedä tuollaisista asunnoista mitään?
https://www.etuovi.com/kohde/9573395
...Vuokratontti näkyy olevan ja tuolla alueellahan tontti maksaa varmaan ainakin puolet talon hinnasta joten se selittää kenties hintaa myös. 230 000 on alueen hintaasoon nähden varsin edullinen ...
Miten sen muuten erottaa kuvista?Kuvista voisi päätellä, että valesoggelia ei oo, mutta vitun matala sokkeli kuitenkin, eli puurungon alajuoksu on melko lähellä maata. (kts terassin ovi sisä vs ulkoa).
Toivottavasti on sokkelin vierustat hyvin vettä läpässy ja salaojat toimineet.
Mutta hintaan muuten, onhan tossa rutosti hinkattavaa (märkätilat riski, piha, katto jne yms etc) ja tietysti neliöt.
Kiertäjäkalvosin ruks raks, pientä vaurioo ja tulehdusta näky ultralla. En muista tarkkoja notuleita, jotain ödeemaa oli ja tietty röntgeneissä näky alkavaa nivelrikkoo, mut se ei liity tähän (kai).
Enpä muuten tiennytkään tuosta sivusta, pitää laittaa se ylös. Itse olen useamman vuoden katsellut tiettyjen alueiden hintapyyntöjä Etuovessa rivareille ja kerrostaloille, mutta niistähän ei käy ilmi että kuinka paljon sitten ostaja on onnistuntu tinkimään joten näppärää jos tuo näyttää toteutuneen hinnan.Tonttivuokra vaan 487,30 €. Eli tosi halpa. Ja vuokrasoppariakin vuoteen 2033. Jos toi nyt olis sadantonnin tontti niin vuokra kerrottais vähintään viidellä vuokra-ajan päätyttyä. Porissakin jostain mutapellosta kaupunki pyytää tuplat.
Ja mitä hintaan tulee niin ei neliöhinnaltaan edes ole halpa. Tottakai mitä pienempi asunto niin suurempi neliöhinta ja toisinpäin.
Tuolta näkee mitä asunnoista on maksettu kys alueella: http://asuntojen.hintatiedot.fi/hak...re&cr=1&ps=33580&pc=35&nc=114&h=3&amin=&amax=
Mroomissa käyn siinä on yks huono puoli ne jäsenet, muuten olen ollut tyytyväinen. Sain hyvän parturinki joka osas hommansa.
Kävin lauantaina leikkauttamassa hiukseni kolme asiakasta ohitti mut, eipä mulla mikään kiire ollut mihinkään silloin. Seuraavana päivänä tilasin hese burgerit kotoa käsin ja ohitin jonon, lol.
Terassin oven alla kulkee yks tiilivarvi, sisäpuolelta näkyy, että kynnys on n. saman korkuinen, eli lattiataso on suunnilleen samassa kuin sokkelin yr ulkopuolella.Miten sen muuten erottaa kuvista?
Itse en ole tuohon muinaisrakentamistapaan niin perehtynyt enkä osaa erottaa ja heitin vaan rakentamistyylin/iän mukaan että voisiko olla.
”Naisia riitti, kunnes aloin olemaan herrasmies” - nyt avautuvat kiltit miehet