Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä välissä sopinee kysyä että aikooko jäsen D perustaa jonkun neuvostohenkisen kolhoosin vai miksi hän katselee noita homeisia luukkuja?

^Minusta tuntuu, että meillä saattaa nyt olla poikkeavat käsitykset neuvostohenkisyydestä, olkoonkin että neuvostoliitto on ollut olemassa kaikkien kolmen linkittämäni asunnon rakentamisen aikana.

Tulin tänne kertomaan suoleni toiminnasta, mutta taisin tulla väärälle foorumille.

tä?

Minusta tuo on sovelias ja etenkin kiinnostava aihe millä tahansa foorumilla.

Minä haluan kiltin ja hieman ujon miehen, jonka voin vietellä suloillani ja joka punastuu kun puhun tuhmia.

Tässä olis sulla markkinarako. Luennoida aiheesta "Kuinka olla sopivan mulkku naisille" meille kilteille betauroksille. :ROFLMAO:

Yksi vahvuuksistani on, vaatimattomuuden lisäksi, että olen Haminassa käynyt kouluttajakursseja ja aselajikouluttajakursseja. Tämä on valmentanut juuri tälläisiin tarpeisiin.
Kerran yksi aihe oli luokkatiloissa kouluttaa RK62 tähtäimen siirto. Sain vähän huonon arvosanan siitä, mutta sain hyviä vikkejä ja olen ottanut opiksi.

Onhan mulla vittu MPK:n ansiomitalikin.

Jos vaan on armeija käytynä niin kaikki on mahdollista. Jos uros on sivari tai muuten vapautettu, niin ei muuta kuin tatuointi naamaan ja räppäriksi.

Noniin, jätetään nämä sovinistijutut ja siirrytään asiallisiin aiheisiin.

Juuri Nais-puoleinen insinöörikolleegani mesosi printterin edessä, että "Toimi!, Toimi! .. JES Toimi!."

Kysyin että muisteletko suuren ajattelian Toimi Kankaaniemen mietteitä, vai mitä Toimia hokee?
Ei muistant kuka on herra Kankaanniemi. Hyvä.

Muistatteko kuolemattomat?
Nussittuna nukkuisit paremmin
Ja henkilökohtainen suosikkini:
Haluan ruiskasta niin että tissit räjähtää

Sinkkuketjun kerho on todennut samansuuntaista.

Toisiin asioihin. Minä kuuntelin eilen Yle Puhetta ja sieltä tuli musiikkia :woot:
Ei tarvi mulkku olla, mutta itsevarma.

Eli munaa suuhun, muuten saa kaverikortin.

Mutta kyllä, Yle Puhe uudistui ja alkoi soittaa välillä jotain musaa. Sinänsä negatiivinen uudistus, vaikkakin kappalevalinnat välillä on ihan hyviä. Silti, puhetta puhelta. Siksi sitä itse kuuntelen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No johan, tuli vähän nutailtua mansikan kanssa ja eihän sitä enään mistään saa. No hän laittoi asian tulille ja 10 kg valmiiksi perattua, pakattua ja pakastettua mansikkaa 7 e / kg. Eli 5 kg laatikko maksaisi onely 35 e. Minä en etes nähnyt missään mansikkaa alta 40 e / 5 kg loota. Joten nutailu kannatti, kun säästi sen perkuuvaivan.

19838392.gif

Noniin, jätetään nämä sovinistijutut ja siirrytään asiallisiin aiheisiin.

Juuri Nais-puoleinen insinöörikolleegani mesosi printterin edessä, että "Toimi!, Toimi! .. JES Toimi!."

Kysyin että muisteletko suuren ajattelian Toimi Kankaaniemen mietteitä, vai mitä Toimia hokee?
Ei muistant kuka on herra Kankaanniemi. Hyvä.

Muistatteko kuolemattomat?
Nussittuna nukkuisit paremmin
Ja henkilökohtainen suosikkini:
Haluan ruiskasta niin että tissit räjähtää
Kyllä se on niin, että insinöörillä pitää olla penis. Humanistit on sitten jotain muuta sukupuolta.

Help joudun sunnuntaina ajamaan ekan kerran peräkärryn kanssa. Kaikki neuvot ja vinkit kehiin. Yritän välttää viimeiseen asti ettei tarvitsisi peruuttaa. :D

Back
Ylös Bottom