Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta, melkein koko kämppä pakattu jo muuttolaatikoihin, noita juttuja mitä vielä tarttee niin on esillä. Eiköhän neki oo nopea hätäpäissä sit nakella laatikoihin. Jaiks.

Miehet aina luulee, että naisille pitää olla mulkkuja. :confused:

Parasta on kiltti, mukava, rehellinen ja eritoten itsevarma mies, jonka ei tarvitse koko ajan vetää jotain ihme roolia ja todistella ihmisille jotain.
Tietää.*

Kyllä mä vahvistan sanomaa siitä, että sopivalla tapaa kun on mulkku, sillä saa tulosta paljon paremmin. Sitten kun on kiltti ha mukava, huomioiva ynnä muuta, niin sit ei tahdo kelvata. Enkä tarkoita mitään tossukoimista, vaan rauhallista ja seesteistä elämäntyyliä.

Tekemättä tästä uutta SPD ketjua niin pitää sanoa silti että kyllä etenkin yläasteen aikaan ja vähän siitä vanhempana oli tälläinen mukavan lupsakka jätkä täysin ilmaa kun ison porukan kaksi pienintä (oikeasti pieniä) kaveria kilpaa vittuili naisille ja kilpaa myös keräsi kylän kaikki pikkuhousut. Noh enpä siitä hirveesti ole arpeutunut mutta ihmetytti kyllä lähinnä ne naiset jotka lähti mukaan tuohon.

Nyt vanhemmalla iällä lähinnä naamapalmuttaa kun näkee miesten käyttäytyvän kuten nuo kaksi sankaria yläasteella. Itse puolestani kyseenalaistan tuota, koska mulkuksi ei ole koskaan tarvinut heittäytyä saadakseen naista. Itsevarmuuteni ilmenee itselläni ihan muutoin kuin heittämällä törkeyksiä päin toisen kasvoja ja kohtelemalla väliinpitämättömästi.

Kuten linkissä sanottiin, ehkä tytöt etsivät erilaisia asioita kuin naiset. Sama pätee poikiin ja miehiin.

EDIT : tunnen esim muutamia entisiä taistelu/kamppailulajien kovia nimiä, ja henkilöt ovat itsevarmoja, itsetietoisia ja sitä kautta myös karismaattisia. Ei ne kulje haukkumassa ja lyttäämässä muita alas, naisia tai miehiä. Paitsi ehkä jos ajattelee että oikea tyyli olla itsevarma on amerikan Floyd Mayweather

Viimeksi muokattu:
Tuollaiset miehet on naisille just oivallisia kavereita.
Todella surullista, että monet miehistä ajattelee näin. Voisin kuvitella, että pitkien, toimivien parisuhteiden taustalla on nimenomaan kiltteys ja kunnioitus.
Toki jos haluaa elämästään jatkuvaa vuoristorataa, lukuisien eri kumppanien kanssa, niin mulkkutyyli voi sitten toimia.

Todella surullista, että monet miehistä ajattelee näin. Voisin kuvitella, että pitkien, toimivien parisuhteiden taustalla on nimenomaan kiltteys ja kunnioitus.
Toki jos haluaa elämästään jatkuvaa vuoristorataa, lukuisien eri kumppanien kanssa, niin mulkkutyyli voi sitten toimia.
Se vaan käytännössä menee eri lailla.

En voi enää editoida omaa viestiäni mutta tajusin juuri että puhuin itseni pussiin... Mayweather on varmaan harrastanut enemmän seksiä eri kumppaneiden kanssa kuin tuntemani ihmiset yhteensä. Mutta en ole ihan varma oliko tässä keskustelu nyt siitä että löytää itselleen kumppanin vai että millä saa eniten nopeaa seksiä ja eniten "uhreja"

Se vaan käytännössä menee eri lailla.

Meni 28 vuotta sisäistää tämä asia. Mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan. Tai sitten on oltava erakoitunut herrasmies, joka puhuu asuntonsa seinille ja toimii kaverinaisille olkapäänä, kun niiden miehet sikailee. Toivoisin olevani väärässä, mutta insinöörilogiikka ei ole muunkaltaiseen lopputulemaan kyennyt. Dataa on kerätty jo vuosia. Valinnan edessä, keskittyykö omiin juttuihin ja tasaisen rauhalliseen eli (naisten mielestä) tylsään elämään. Vai ryyppääkö, naurattaako naisia mielenvikasilla roskapuheilla ja panee. Jos yksi kymmenestä tapaamastani kiinnostavasta naisesta edustaa todellisuudessa sitä kiltteyttä ja kunnioitusta arvostavaa naistyyppiä niin seuraavaa mahdollisuutta saa odotella taas vähintään vuosikausia. Jos tulee koskaan. Kun en jaksa vähän väliä missään treffeillä juosta, jos sillon harvoin kun vientiä olisi. Raamattukerhosta en ajatellut niitä kilttejä naisia lähteä etsimään. Ja minulla on juurikin se kumppanin löytäminen se tavoite, muuten ei mitkään iloittelut ole yleensä minun juttu. Kun siinäkin pitäs olla jokseenikin tuttu kumppani, jonka tuntee henkisellä tasolla. Mutta mahdollisuuksia parisuhteeseenkin olisi enemmän tarjolla badboy -elämäntyylillä. Niin tyhmältä kuin se logiikkana kuulostaakin. En minä miehenä puolestaan katselis pätkääkään huonokäytöksisiä ja kylmiä naisia. Välillä toivois olevansa totaalinen introvertti, joka viihtyy yksin.

Joten sikäli kyllä tuossa media-artikkelissa jotain perää on.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mutta onko siinä järkeä edes yrittää sitten baarista YYY:tä jos itse on XXX? Voi tietty esittää sellaista YYY:tä itsekin että pääsee panee, mutta sittenpähän on ansassa kun on saanut YYY:n viereen mutta totuus on että onkin XXX. Vai onko nyt ongelma se että XXX:n määrä vastakkaisella sukupuolella on harmittavan pieni?

Eihän tuossa _MrSiiman esimerkissä ole mielestäni mitään mikä tukee kusipäisyyttä tärkeimpänä ominaisuutena, vaan ehkä erakoituneella herrasmiehelle joka puhuu asuntonsa seinille, on vain uskomattoman paljon vaikeampaa löytää kumppani kuin miehelle joka osaa naurattaa naisia. Ei se että naiset nauraa, vaadi kusipäisyyttä... Oma huumorini on niin huono että alkoholi kyllä auttaa jos molemmat on sitä nauttinut... mutta joo!

Siitä kyllä samaa mieltä että en itse ole koskaan ajautunut suhteeseen "hyvä kaveri"-tilasta, että ehkä se on se pahin ansa mihin öö... käytän sanaa "normaalit" miehet helposti sitten jumittuu. Tiedän kyllä muutaman poikkeuksen että vuosien kaveruus muuttui rakkaudeksi, mutta hyvin vähän on lähipiirissä ja itselläni moiset kokemukset.

Mutta onko siinä järkeä edes yrittää sitten baarista YYY:tä jos itse on XXX? Voi tietty esittää sellaista YYY:tä itsekin että pääsee panee, mutta sittenpähän on ansassa kun on saanut YYY:n viereen mutta totuus on että onkin XXX. Vai onko nyt ongelma se että XXX:n määrä vastakkaisella sukupuolella on harmittavan pieni?

Eihän tuossa _MrSiiman esimerkissä ole mielestäni mitään mikä tukee kusipäisyyttä tärkeimpänä ominaisuutena, vaan ehkä erakoituneella herrasmiehelle joka puhuu asuntonsa seinille, on vain uskomattoman paljon vaikeampaa löytää kumppani kuin miehelle joka osaa naurattaa naisia. Ei se että naiset nauraa, vaadi kusipäisyyttä... Oma huumorini on niin huono että alkoholi kyllä auttaa jos molemmat on sitä nauttinut... mutta joo!

Siitä kyllä samaa mieltä että en itse ole koskaan ajautunut suhteeseen "hyvä kaveri"-tilasta, että ehkä se on se pahin ansa mihin öö... käytän sanaa "normaalit" miehet helposti sitten jumittuu. Tiedän kyllä muutaman poikkeuksen että vuosien kaveruus muuttui rakkaudeksi, mutta hyvin vähän on lähipiirissä ja itselläni moiset kokemukset.

Joo en kyllä itse baarista etsikään mitään tai ole etsinyt koskaan. Ja alkoholia en juurikaan käytä. Oli vaan pää aika sekaisin ahdistuksesta kesällä, niin tuli sekoiltua omalla mittapuulla huolella ja läträttyä. Sillon huomasi viimeistään tuon eron. Henkisesti suhteellisen epävakaana sekopäänä naiset lähestyi paljon enemmän kuin normaalisti. Ja totta se, että ei tuollaista roolia pitkään kukaan jaksa vetää. Minun ei tarvinnut siinä mielentilassa esittää, ei vaan kiinnostanut käyttäytyä kuten vastuullinen aikuinen ihminen.

Kaikki jotka on käyny Venäjällä tietää missä ”arvossa” nainen siellä on. Aina pitää juosta avaamaan naisille ovi, aina päästetään nainen ohi. Aina mikä tahansa jono niin naiset revitään ensimmäiseksi. Pitää olla superherrasmies. Leffatyyliin leittää takki lätäkköön että nainen voi korkkareilla mennä yli. Tällästä oli oikeesti. Tiedä sitten korostiko eristetty työmaa sitä. Kaikki siel oli överioksennus herrasmiehiä.

Paitsi mä. Koska en jaksa esittää. (Muistutan että olin ainoo suomalainen siellä). Tuli tavan mukaan heitettyä alapääläppää sihteereille. Enkä avannut ovia. Vittuilinkin usein. En tietenkään rumasti, mut normaalisti.
Kerran yks nätti neito tuli bussista mun perässä. Nämä ojentaa aina käden ja pitäis kädestä auttaa alas. Minä en, niin otin sen syliin ja kannoin alas. Voi että neidot kikatteli. Sergeit anto pahaa silmää

Eikä tarvinnut olla koskaan ilman naisseuraa lounaalla, salilla tai missään.

(Toim huom! Näin kaverillisesti toki, olenhan rakastava aviomies ja isä)

Mutta siis ketään ei kiinnostanu ovenavaaja herrasmiehet siellä. Rehellinen mulkku finski oli arvossaan. Ja korostan että mulkku ei tarkoita ilkeää, satuttavaa tai tahallisen loukkaava.

Tai sitten kaikki oli sitä että expateilla palkassa pari nollaa enemmän vrt paikalliseen herrasmieheen.

Vittu naiset taas.

Tässäkin on ehkä se, et moni ymmärtää tuon "kiltin" eri tavalla. Mulle siitä tulee mieleen sellanen hiljainen ja sisäänpäin kääntynyt tyyppi joka ei uskalla olla mistään eri mieltä. Eli vähän sellanne vässykkä. Ja tuon vastakohta ei oo mulkku tai kusipää :LOL: Joka tapauksessa hiukan pitää olla mulkku, että saa kiinnostavien naisien mielenkiinnon heräämään. Muuten jää vaan siihen, että kasvattaa omaa kaveripiiriä.

@gonzaless samanlaista se on täällä Suomessa. Toki on niitä poikkeuksia jotka toivoo sen herrasmiehen, mutta kuten sanoin sopivan mulkku, niin homma toimii. Eikä tartte olla kuin Wombutin kärjistys.

Naiset, nuo olennot.

E. Ja niin, ei ole tarvinnut ilman naisten huomiota elää tällä tapaa.

Hauskat ja ekstrovertit ihmiset ovat todella usein hiukan mulkvisteja jos oikein analysoimaan lähtee, koska hauskin huumori melkeinpä aina tapahtuu jonkun toisen kustannuksella.

Voin muuten kertoa ihan omasta kokemuksesta, että vaikkei mies olisikaan sellainen naistennaurattajahauska tai suosittu, niin mikään tae se ei oikeasti ihanasta persoonasta ole muuten. Valitettavan usein tehdään vääriä dikotomioita: ujo, hiljainen, rauhallinen, yksinäinen, ei-suosittu = hyvä kumppani - ulospäinsuuntautunut, rempseä, itsevarma, suosittu = huono kumppani.

@gonzaless samanlaista se on täällä Suomessa. Toki on niitä poikkeuksia jotka toivoo sen herrasmiehen, mutta kuten sanoin sopivan mulkku, niin homma toimii. Eikä tartte olla kuin Wombutin kärjistys.

Naiset, nuo olennot.

E. Ja niin, ei ole tarvinnut ilman naisten huomiota elää tällä tapaa.

Tässä olis sulla markkinarako. Luennoida aiheesta "Kuinka olla sopivan mulkku naisille" meille kilteille betauroksille. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom