Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulevien lasten äitinä ilman muuta, mutta jotkut hänen luonteenpiirteet ovat vaan ärsyttäviä. En tiedä olisiko peiliin katsomisen paikka, mutta ei nyt joka liikkeestä pidä perheellisenä raportoida vai pitääkö? Jos menee parturiin niin sillä ei ole väliä kestääkö se parturi tunnin vai kaksi.
Itse suåsin ajanvarausta. Jonka teen aina seuraavalle kerralle samalla kertaa, kun käyn hiuskirurgisessa operaatiossa.

Täähän oli tää sama nainen joka kielsi sua ostamasta uutta autoa sun omilla rahoilla.

Elämäntapaguru MÖYKKYSEN tuotannosta suosittelisin hetimmiten iltalukemisiksi teokset Toksisen maskuliinisuuden ABC ja Dude, where's my balls?

Mä sain just viime vkolla tietää, että mun luottokampaaja muuttaa Espooseen. :cry: Täytyy etsiä uusi täältä maaseudulta.

Minä katselen Areenasta Kotikatua ja aivastelen. Huominen täytyy varmaan vielä maata kotona. Olen nukkunut keskimäärin viidet päiväunet per päivä ja aina vaan nukuttaa.

Olen joskus kokeillut.

https://tjj.1g.fi/kuvat/Busa/Nopeusajot/vartti1.wmv

e: tais tuossa vedossa mennä männänrengas ja myös hermot moottorin hajoiluun

e2: saatto kyllä mäntääkin vähän vituttaa..

20180820_213344.webp

Viimeksi muokattu:
Mroomissa käyn siinä on yks huono puoli ne jäsenet, muuten olen ollut tyytyväinen. Sain hyvän parturinki joka osas hommansa.

Kävin lauantaina leikkauttamassa hiukseni kolme asiakasta ohitti mut, eipä mulla mikään kiire ollut mihinkään silloin. Seuraavana päivänä tilasin hese burgerit kotoa käsin ja ohitin jonon, lol.

Kerran kattelin verikoesetin jälkeen OmaKannasta löydoksiä. Tuli vitullinen paniikki kun siellä luki että mulla on anamneesi.

Elämä vilisti silmissä sen aikaa, kun Google teki töitä.

Kiertäjäkalvosin ruks raks, pientä vaurioo ja tulehdusta näky ultralla. En muista tarkkoja notuleita, jotain ödeemaa oli ja tietty röntgeneissä näky alkavaa nivelrikkoo, mut se ei liity tähän (kai).

Voi raukkaa. Mää voin korjata. Veri tsiip prais, onely foor juu.

Voi raukkaa. Mää voin korjata. Veri tsiip prais, onely foor juu.
Nooh, aika (ja tulehduskipulääkkeet) parantaa. Paitti tota nivelrikkohommaa. Vaikkei varsinaiseen vaivaan liity en tiä onko kuinka yleistä näin nuorella. Tarttee googlata ja kattoo onko mulla sielusyöpä, jonka oire se vois olla.

Tuskin siitä tehosteesta nyt haittaa on, mutta jos vasta-aineita riittää hyvän seurannan mukaan 20 vuotta niin onko tuo sitten vain pessimismiä. Saa sen rokotteen uusia jos haluaa. Muistaakseni vaan aika kallis :coffee:

Tuskin siitä tehosteesta nyt haittaa on, mutta jos vasta-aineita riittää hyvän seurannan mukaan 20 vuotta niin onko tuo sitten vain pessimismiä. Saa sen rokotteen uusia jos haluaa. Muistaakseni vaan aika kallis :coffee:

Kyllähän tuo ohje sanoo, että jos tulee paskanen haava, tai puremahaava, niin tehostetta suositellaan jos edellisestä on se 10 vuotta.

Back
Ylös Bottom