Ruotsalaista paskaa, laitetaan valot päälle jookoNyt on niin naminami olutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ruotsalaista paskaa, laitetaan valot päälle jookoNyt on niin naminami olutta.
M:I oli taas ihan viihdyttävä, niinhän ne on kyllä kaikki.BlacKkKlansman katsottu 3,5/5
Jasperille 4/5
BlacKkKlansman katsottu 3,5/5
Jasperille 4/5
Onko Marco Bjurström lanseerannut Oluen?![]()
Nollakolaa ja nenäsunutetta. Voi helen nuha.
Oli muuten kiva olla tänään töissä maski päässä kun räkä vaan valui.
Mä kyllä päätin, että en tulisi kipeäksi.
Pitäisi vielä iltapuhteiksi ajaa pääkaupunkiin.
Päivän paras: mun maailman paras iskä ostin mulle yllärisyndelahjaksi Moccamasterin. Huomenna keitän siinä ihka oikeat kofeiinittomat aamukaffet!
Ja rekkakuskiMcClane on kyllä melkonen taksisuhari.
Miksi kofeiiniton?Huomenna keitän siinä ihka oikeat kofeiinittomat aamukaffet!
Koska päätin tammikuussa, että kokeilen miltä elämä tuntuu ilman kofeiinillista kahvia.Miksi kofeiiniton?
Jaa, otat sen kofeiinin sitten nollakolasta? Mut joo ihan sama, jatkakaaKoska päätin tammikuussa, että kokeilen miltä elämä tuntuu ilman kofeiinillista kahvia.
Siinä on kyllä niin paska näyttelijä, että ihmettelen miten on roolin saanut saati Viikingeissä päässyt mongertamaan. Franzen oli kyllä kova, mutta JPBlacKkKlansman katsottu 3,5/5
Jasperille 4/5
Olutta ja olutta. Mitään vitun kakkuja kerkee. Ei vaan, onhan se myönnettävä, että lasin punaviiniä tuossa otin myös.Olutta ja porkkanakakkua.
Siinä on kyllä niin paska näyttelijä, että ihmettelen miten on roolin saanut saati Viikingeissä päässyt mongertamaan. Franzen oli kyllä kova, mutta JPToivottavasti on parantanut juoksuaan ja vetää hyvin KKK-roolin, voi aueta ovia.
No sen homma onkin sangen usein olla ärsyttäväMää inhoanFranzenia yli kaiken. Yritin kyllä katsoa Viikinkejä avoimin mielin, mutta paskan vitut, se mies on ärsyttävä englannin kielelläkin.

No sen homma onkin sangen usein olla ärsyttävä![]()