Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oo silmälaseja. Oot erehtynyt henkilöstä.

Ei oo silmälaseja. Oot erehtynyt henkilöstä.

Piilarit.

Jaa, näköjään kännykällä selaaminen loppuu nyt, kun joka sivunavauksella hyppää koko ruudun mainos kuvaan..harmi.

Piilarit.

Jaa, näköjään kännykällä selaaminen loppuu nyt, kun joka sivunavauksella hyppää koko ruudun mainos kuvaan..harmi.

En käytä piilareita ikinä. Joskus kokeilin, mutta näytän niin tyhmältä ilman laseja niin se kokeilu jäi siihen.

Joo. On ärsyttävä mainos.

Sipsikeskusteluun liittyen, maukkaita:

20180819_131933-600x800.webp

Pitäisi teettää sohvaan uudet selkänojatyynyjen sisukset. Onneksi tuo ei estä käyttöä.

Mikä mainos? Kerran ilmestyi ruudulle joku treeni atlas mainos klikkasin pois eikä ole näkynyt, sitten oli semmonen pieni mainos joka seuras kokoaika.

Mun pitäis puhdistaa yks sohva, siihen on muutamat kahvit kaatunut. :confused:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808182201122819_u0.shtml

Ville posettaa vajaan 400 tonnin posussa, eikä löydy naista.
Kunnon Pekko.

Meidänkin kylällä oli (varmaan on vieläkin) aikanaan yks mamman villakopassa asustellut DI, joka laitto kaikki rahansa aina johonkin erikoisiin autoihin. Niillä se sitten ajeli pillurinksaa, ja kävi varmaan välillä raivorunkkaamassa kätensä verille. Ei se niillä autoilla mitään naisia saanut.

Joo toi oli aika raskas. Ei Mikan kirjan mainoksessa mitään vikaa, mutta kun se on jo hyllyssä, niin ei olisi tarvinnut koko ruutua peittää sillä. Sulkemisrastikin niin mukavan pienellä, että näillä nakkisormilla tuli avattua linkki monta kertaa ennen osumaa.

Joo toi oli aika raskas. Ei Mikan kirjan mainoksessa mitään vikaa, mutta kun se on jo hyllyssä, niin ei olisi tarvinnut koko ruutua peittää sillä. Sulkemisrastikin niin mukavan pienellä, että näillä nakkisormilla tuli avattua linkki monta kertaa ennen osumaa.

Ei ole kirjaa, eikä tule. Ei vaikka se mainos olisi ruudun peittona seuraavan 3 vuotta.

Kyllä sain taas eilen todistaa itselleni kuinka pösilö olen.
Lähdin ajelemaan iltamyöhällä pääkaupunkiin. Olin lähestymässä moottoritielle menevää liittymää ja ihmettin vaan miksi siinä oli niin paljon poliiseja passissa. Onneksi sentään tajusin hiljentää vauhtia. Ja sillä samalla sekunnilla kun olin sen viimeisen poliisin ohi hissun kissun ajanut niin tajusin, että puhallusratsiahan se siinä. Ei muuta kuin liinat kiinni ja stop. Nuori poliisimies vähän siinä mulle kuittaili jotain kun en ihan kohdalla pysähtynyt.

Back
Ylös Bottom