Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nollakolaa ja nenäsunutetta. Voi helen nuha.

Oli muuten kiva olla tänään töissä maski päässä kun räkä vaan valui.
Mä kyllä päätin, että en tulisi kipeäksi.

Pitäisi vielä iltapuhteiksi ajaa pääkaupunkiin.

Päivän paras: mun maailman paras iskä ostin mulle yllärisyndelahjaksi Moccamasterin. Huomenna keitän siinä ihka oikeat kofeiinittomat aamukaffet!

Nollakolaa ja nenäsunutetta. Voi helen nuha.

Oli muuten kiva olla tänään töissä maski päässä kun räkä vaan valui.
Mä kyllä päätin, että en tulisi kipeäksi.

Pitäisi vielä iltapuhteiksi ajaa pääkaupunkiin.

Päivän paras: mun maailman paras iskä ostin mulle yllärisyndelahjaksi Moccamasterin. Huomenna keitän siinä ihka oikeat kofeiinittomat aamukaffet!

Siistimpää on katolla 28c helteessä asbestifiltterimaski päässä röyhtästä kun on käyny syömässä valkosipulipizzaa

BlacKkKlansman katsottu 3,5/5
Jasperille 4/5
Siinä on kyllä niin paska näyttelijä, että ihmettelen miten on roolin saanut saati Viikingeissä päässyt mongertamaan. Franzen oli kyllä kova, mutta JP (n) Toivottavasti on parantanut juoksuaan ja vetää hyvin KKK-roolin, voi aueta ovia.

Olutta ja olutta. Mitään vitun kakkuja kerkee. Ei vaan, onhan se myönnettävä, että lasin punaviiniä tuossa otin myös.
IMG-20180818-WA0004.webp

Siinä on kyllä niin paska näyttelijä, että ihmettelen miten on roolin saanut saati Viikingeissä päässyt mongertamaan. Franzen oli kyllä kova, mutta JP (n) Toivottavasti on parantanut juoksuaan ja vetää hyvin KKK-roolin, voi aueta ovia.

Mää inhoanFranzenia yli kaiken. Yritin kyllä katsoa Viikinkejä avoimin mielin, mutta paskan vitut, se mies on ärsyttävä englannin kielelläkin.

Back
Ylös Bottom