Oletpa ärsyyntynytSe on ärsyttävä ilman mitään rooliakin. Jos ei sitten ole ärsyttävän rooli ollut päällä niissä haastatteluissa, jotka olen joskus nähnyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletpa ärsyyntynytSe on ärsyttävä ilman mitään rooliakin. Jos ei sitten ole ärsyttävän rooli ollut päällä niissä haastatteluissa, jotka olen joskus nähnyt.
On. Huomattavasti vähemmän. Ei vaikuta minuun niin kuin kahvin kofeiini.Jaa, otat sen kofeiinin sitten nollakolasta? Mut joo ihan sama, jatkakaa
e onhan se silti vähemmän...
Siistimpää on katolla 28c helteessä asbestifiltterimaski päässä röyhtästä kun on käyny syömässä valkosipulipizzaa
Koska päätin tammikuussa, että kokeilen miltä elämä tuntuu ilman kofeiinillista kahvia.
Mää inhoanFranzenia yli kaiken. Yritin kyllä katsoa Viikinkejä avoimin mielin, mutta paskan vitut, se mies on ärsyttävä englannin kielelläkin.

8kiloa paino tippunut keväästä. Nälkä ei oo vaivannut ollenkaan. Jäätelöä ja makkaraa syöty enemmän kuin koskaan.Ihme idea taas tämä dietti kun viime yönä meinasi nälkä iskeä, meni kyllä ohi.
Saas nähdä kuinka pahasti se alkaa tänään kiusaamaan parin treenin jälkeen kun glykogeenit vähissä elimistössä, tuolla ravinto-osastolla jengi väittää pokkana ettei oikein tehdyllä dietillä voi olla nälkä mutta en ihan mene allekirjoittamaan tuota.
Mulla on aina ollut tuo metabolia ongelma ja painossa tai vartalossa ei ole mitään muuta ongelmaa kuin että kaikki ylimääräinen tulee navan ympärille joka saa näyttämään siltä että ainoa liikunta mitä harrasta on kaljakassien kaupasta raahaaminen.8kiloa paino tippunut keväästä. Nälkä ei oo vaivannut ollenkaan. Jäätelöä ja makkaraa syöty enemmän kuin koskaan.
Ite en oo laskenut ikinä mitään kaloreita. Riisi ja pasta jäänyt melkein kesällä syömättä, mutta perunaa on tullut syötyä enemmän.Mulla on aina ollut tuo metabolia ongelma ja painossa tai vartalossa ei ole mitään muuta ongelmaa kuin että kaikki ylimääräinen tulee navan ympärille joka saa näyttämään siltä että ainoa liikunta mitä harrasta on kaljakassien kaupasta raahaaminen.
Aiemmin ollut sellaisia pitkäkestoisia ns. "oikean metodin" mukaisia ihan vähän miinuksilla diettejä mutta nyt rykäsen kerralla alas asti kalorit mutta kestoltaan lyhyt. Oisko tää ny sitten sellainen rynnäkködietti?
Enkä ala mitään reservedietti homoilua vaan vedän kuukauden päästä lomalla kaiken eteen tulevan naamariin ja siitä eteenpäin syön ns. normaalisti.
Mulla on aina ollut tuo metabolia ongelma ja painossa tai vartalossa ei ole mitään muuta ongelmaa kuin että kaikki ylimääräinen tulee navan ympärille joka saa näyttämään siltä että ainoa liikunta mitä harrasta on kaljakassien kaupasta raahaaminen.
Lue uudestaan elli.
Monihyödyllinen väline aina käden ja muunkin ulottuvilla...Tirskistä.
Ei saakeli, tiedättekö muuten mitä löysin Pro Glidestäni tässä taannoin?
Nappulan, joka sai SENKIN tärisemäänparistot ja kaikki sisällä.
Oot erehtyny. Tässä Irma, kun on kuulemma tullut vähän lihaa+tissit kasvaneet.
![]()
![]()