Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Yritin v***u 2tuntia ja luovutin. Nyt aamulla uusiks ja stressaa ni eihän tosta mitään tuu. Kertokaa joku montako numeroa on danske pankin käyttäjätunnuksissa niin saan jotenkin ton sumplittua mieleen.
15vuotta näpytelly ton ulkomuistista ja sitten tulee blackout. Onkohan mulla joku aivokasvain. Saakeli et menee pata jumiin.8
https://www.danskebank.fi/fi-fi/Henkiloasiakkaat/Kysyttya/Pages/faqMistaloydankayttajatunnuksen.aspx
Unohdan itekin välillä lukuja ja salasanoja tms.. perseestä kun ei vaan tuu mieleen sitten saattaakin tulla mieleen ku salama kirkkaalta taivaalta.
Helle pehmittänyt aivot15vuotta näpytelly ton ulkomuistista ja sitten tulee blackout. Onkohan mulla joku aivokasvain. Saakeli et menee pata jumiin.

JumalisteTiedän mitä @futhermucker ja @Kuparikatto saavat joululahjaksi.
https://www.ebay.com/itm/Universal-Car-Turbo-Sound-Whistle-Muffler-Exhaust-Pipe-Auto-Blow-Off-Simulator-M/272622433625?_trkparms=aid=333008&algo=RIC.MBE&ao=1&asc=20171011185948&meid=0747f22b3306401a9955ebcecceb051d&pid=100229&rk=1&rkt=36&mehot=ag&sd=302045801664&itm=272622433625&_trksid=p2054502.c100229.m3211
Ja jää.
Vielä se pakollinen;
![]()

15vuotta näpytelly ton ulkomuistista ja sitten tulee blackout. Onkohan mulla joku aivokasvain. Saakeli et menee pata jumiin.
Joo no tossa kans olin varmaan 4minuuttia aiemmin logannu verkkopankkiin ilman ongelmia sisään. Saatana mikä stressi tästäkin. No täytyy kattoa jos kentältä sais ostettua vanhanaikaisesti matkavakuutuksen tiskiltä.Mulla kävi samoin kortin tunnusluvun kanssa. Unohdin sen humalassa enkä muistanut enää selvinpäinkäänkävin parin päivän päästä nostamassa rahaa samalla kun puhuin puhelimeen tms (eli en keskittynyt numerosarjan muistamiseen vaan lihasmuistilla sormet oikeaan kohtaan) ja kymmenen sekuntia sen jälkeen en edelleenkään muistanut mikä helvetti se numero oli. Sitte uusi luku pankista.
![]()

Mulla alkoi migreeni kesken työvuoron. Otin lääkkeen ja särky lähti mutta en oikein nähnyt kirjata koneelle. Kotiin kun pääsin niin olin lähdössä salille. Ei tarvinnut mennä. Nukuin vajaan tunnin. Loppuillasta meneekin sitten normaalia enemmän pöhnässä. Prkl tällaista.päänsärky, saiskohan sitä otettua vielä pienet torkut sitten keittää kahvit ja siivota vasta sitten.![]()