Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Sylverö

1000792000.jpg

Olen raatona jo ilman seksiä tai viinaakaan. Tuskin toivun koskaan.

Sen vaan sanon, että ei ole valkoisen miehen hommaa reenata, tai tehdä ruumiillista työtä näillä keleillä. Pl. paneminen. Ja sekin niin että itse on vain paikalla.

Hyvät hyssykät: olen syönyt tänään donitsin ja jätskiä. Alkaa olla #lihavaolo.

Mutta päivän paras: tuttu tuli rannalla juttelemaan. "Näin sut kaupassa tänään mutta en viitsinyt alkaa huutelemaan. Mutta oot kyllä ihan tikissä. Katselin sua siellä kaupassa. "

Jos olisi ollut mies niin olisi ehkä mennyt läpi säälittävänä iskuyrityksenä ja perseenvonkauksena.

En tiedä voiko helle viedä ihmiseltä näön tai jotain.

@Helistö mun ”kuntokuurini” taisi lähteä alamäkeen kun työkaveri (nainen) hehkutti kroppaani tyyliin vitsit jos olis tommonen kroppa niin pitäisin ihan överejä goottivaatteita, korsetteja jne...”
No joo, lähes joka päivä menee herkkuja joka tapauksessa. Ja juomat päälle. Täysin hyvällä omallatunnolla. Olen hedonisti, en askeetti :sneaky:

Pitkästä aikaa ostin levyn marabou oreo suklaata, pureskeltaessa vihloo niin saatanasti. :mad:

Varattava hammaslääkäri aikaa.

@Helistö mun ”kuntokuurini” taisi lähteä alamäkeen kun työkaveri (nainen) hehkutti kroppaani tyyliin vitsit jos olis tommonen kroppa niin pitäisin ihan överejä goottivaatteita, korsetteja jne...”
No joo, lähes joka päivä menee herkkuja joka tapauksessa. Ja juomat päälle. Täysin hyvällä omallatunnolla. Olen hedonisti, en askeetti :sneaky:
Mullahan ei mitään kuuria ole. Olisi ehkä syytä olla. :LOL: Mutta en noin muuten syö herkkuja juurikaan.

Lomalla niitä vaan tulee huomaamatta syötyä. Mutta ei sen niin väliä. Arkena on kaikkea muuta tekemistä niin unohtuu herkut.

Väsy. Saaks mennä jo nukkuu vaik o loma????

Back
Ylös Bottom