Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiedän mitä @futhermucker ja @Kuparikatto saavat joululahjaksi.
https://www.ebay.com/itm/Universal-Car-Turbo-Sound-Whistle-Muffler-Exhaust-Pipe-Auto-Blow-Off-Simulator-M/272622433625?_trkparms=aid=333008&algo=RIC.MBE&ao=1&asc=20171011185948&meid=0747f22b3306401a9955ebcecceb051d&pid=100229&rk=1&rkt=36&mehot=ag&sd=302045801664&itm=272622433625&_trksid=p2054502.c100229.m3211

Ja jää.

Vielä se pakollinen;
XukRvZ.gif
Jumaliste :hyper:

15vuotta näpytelly ton ulkomuistista ja sitten tulee blackout. Onkohan mulla joku aivokasvain. Saakeli et menee pata jumiin.

Mulla kävi samoin kortin tunnusluvun kanssa. Unohdin sen humalassa enkä muistanut enää selvinpäinkään :ROFLMAO: kävin parin päivän päästä nostamassa rahaa samalla kun puhuin puhelimeen tms (eli en keskittynyt numerosarjan muistamiseen vaan lihasmuistilla sormet oikeaan kohtaan) ja kymmenen sekuntia sen jälkeen en edelleenkään muistanut mikä helvetti se numero oli. Sitte uusi luku pankista. :giggle:

Mulla kävi samoin kortin tunnusluvun kanssa. Unohdin sen humalassa enkä muistanut enää selvinpäinkään :ROFLMAO: kävin parin päivän päästä nostamassa rahaa samalla kun puhuin puhelimeen tms (eli en keskittynyt numerosarjan muistamiseen vaan lihasmuistilla sormet oikeaan kohtaan) ja kymmenen sekuntia sen jälkeen en edelleenkään muistanut mikä helvetti se numero oli. Sitte uusi luku pankista. :giggle:
Joo no tossa kans olin varmaan 4minuuttia aiemmin logannu verkkopankkiin ilman ongelmia sisään. Saatana mikä stressi tästäkin. No täytyy kattoa jos kentältä sais ostettua vanhanaikaisesti matkavakuutuksen tiskiltä.

Puolentoista viikon paussi salilta katkaistu. Dipit lisäpainoilla + skullcrusherit heti päälle <3 Ei edes masenna lähteä töihin illaksi, missä vika?

Ferritiinilääkärini oli kadonnut terveysasemalta, oli kuulemma vain kesän siellä sijaisena. Onpa jännää, mitä mieltä tilalle tullut on huomenna ferritiineistäni! No, osaan minä niitä rautapillereitä ostaa kaupasta itsekin ja käydä kontrollimittauksissa ja tiedän kyllä josko oireeni katoavat lisäraudalla vai ei.

päänsärky, saiskohan sitä otettua vielä pienet torkut sitten keittää kahvit ja siivota vasta sitten. :sleep:
Mulla alkoi migreeni kesken työvuoron. Otin lääkkeen ja särky lähti mutta en oikein nähnyt kirjata koneelle. Kotiin kun pääsin niin olin lähdössä salille. Ei tarvinnut mennä. Nukuin vajaan tunnin. Loppuillasta meneekin sitten normaalia enemmän pöhnässä. Prkl tällaista.

Huomenna uusi yritys salin suhteen. Jaa no, aamuvuoro ensin.

On muuten aivan saatanan hyvä idea juoda 0,5 kolaa, painaa 90kg ja lähtee kylmiltää juoksee 6kk tauon jälkee matolle. Vähän ehkä hölskytti :LOL:

Back
Ylös Bottom