Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sillai kätevää kun täällä on maidot ja sivas rekalit saatavilla samasta myymälästä.

Vähän ollut rankat kaksi päivää... Voisi nyt vihdoin helpottaa tämä hölmö alavire, paljon mukavempaa kun on noh, mukavempaa. Töissä taas ihan saatanallinen touhuaminen, saa onneksi keskittyä näihin.

Saatanan kissa, kun ei anna nukkua.

Mun koira on kanssa omanlaisensa sääanturi. Kun se kuuden aikaan jo on sitä mieltä että vois herätä, tiiän et tulee lämmin päivä. Viikonloppuna se onnellisena uinui yli yhdeksään asti.

Ja oli muuten kuuma jo aamulla. Oikein mietin unissani että miksi parvekkeen ovi on kiinni.

Mä nukuin taas liian myöhään, oon nyt yrittänyt pistää kelloa aamuisin soimaan ja herätä samoihin aikoihin kuin arkena ois herätys. Mutta ei, tänään kello soi aamu viideltä, pistin kiinni ja heräsin 5 minuuttia sitten.

Kuka on niin masokisti että haluaa herätä kelloon lomalla samaan aikaan kuin arkena :woot:
E. Saatanan kissa muuten herättää cooleja mielikuvia :sneaky:

Sellainen, joka haluaa säilyttää rytmin jottei se ole päin persettä kun sinne töihin pitää kuitenkin palata?

Se on just näin, kivempi totutella rytmiin vähän aikaisemmin kun sitten ne aamuherätykset ei tunnu yhtä pahoilta kun niihin vähän totuttelee.

Toki siihen arkeenkin tottuu ajan kuluessa kun vauhtiin pääsee.

Kuka on niin masokisti että haluaa herätä kelloon lomalla samaan aikaan kuin arkena :woot:
E. Saatanan kissa muuten herättää cooleja mielikuvia :sneaky:

Sellainen, joka haluaa säilyttää rytmin jottei se ole päin persettä kun sinne töihin pitää kuitenkin palata?
Vaikka arvostankin Finnladyn järkiargumentteja, joudun olemaan harvinaista kyllä, samaa mieltä Mopsin kanssa :eek: Tällaiselle iltavirkulle viikonlopuissa ja lomissa on parasta aamu-unet ja iltavalvominen.

No mä tosin valvon aina koska elän aika lailla hetkessä ja illalla kun lapset ovat viimein eri kerroksessa tuntuu aina olevan hyvä hetki harrastaa miehen kanssa eskapismia Netflixin tai HBO:n tai Elisa Viihteen parissa. Päiväunet mahdollistavat tämän (y)

Vaikka arvostankin Finnladyn järkiargumentteja, joudun olemaan harvinaista kyllä, samaa mieltä Mopsin kanssa :eek: Tällaiselle iltavirkulle viikonlopuissa ja lomissa on parasta aamu-unet ja iltavalvominen.

No hemmetti! :cautious:

Mä ajattelen jotenkin silleen, että teen siitä maanantaista vähemmän hirveän kun saan edes suhteellisen määrän unitunteja siihen alle.

Kesäaamuthan on mitä parasta aikaa. Joka aamu viimeistään kasilta ylös ja yleensä ilman kelloa. Mä en tarvii unta kuin jonkun max kuus tuntia tms yössä, en edes muista milloin olis yli ysiin koisinut. Valoisuus antaa virtaa.

Back
Ylös Bottom