Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on hirveä tukkakriisi. N. 6kk sen jälkeen kun olin leikannut pitkän ihan ihan lyhyeksi, se alkoikin yhtäkkiä tuntua virheeltä ja nyt yritän epätoivoisesti kasvattaa. Onkohan neljäs kerta elämässä täsmälleen sama juttuTunnetko joskus itsesi rumaksi?

Tunnetko joskus itsesi rumaksi?
kai DocTjj reklamoi: tarjoilija, keitossani on leipä
oho, olemme olleet mobsyn kanssa samalla GAYkalla
Aina kirkkaassa valossa ja ihmisten ilmoilla. Hämärässä ok.Minä kävin keskustassa katselemassa vaatekauppojen ale-myyntejä, mutta ei löytynyt mitään sopivaa (oikea koko, malli, väri, hinta). Eilen viinijuhlilla näkyi niin kaunita ihmisiä, että tunsin itseni rumaksi ankanpoikaseksi, huoh
Ostin sitten ruokaa niilläkin rahoilla.
Minä kävin keskustassa katselemassa vaatekauppojen ale-myyntejä, mutta ei löytynyt mitään sopivaa (oikea koko, malli, väri, hinta). Eilen viinijuhlilla näkyi niin kaunita ihmisiä, että tunsin itseni rumaksi ankanpoikaseksi, huoh
Perussuomalaisten kannatus nousee, Jussista tulee vielä pääministeri. Hieanoo!
Minä kävin keskustassa katselemassa vaatekauppojen ale-myyntejä, mutta ei löytynyt mitään sopivaa (oikea koko, malli, väri, hinta). Eilen viinijuhlilla näkyi niin kaunita ihmisiä, että tunsin itseni rumaksi ankanpoikaseksi, huoh