Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäis imuroida. Pitäis siivota muutenkin koti lattiasta kattoon, mutta inhoan siivoamista.
Imurointi on rankaa. Mulle tuli ihan hiki äsken.
Ei tartte (tai no joskus harvoin ns. pahat paikat)Ei pysty imuroimaan kun menee alaselkä jumiin
Mä olen sopinut itseni kanssa siivouspäivät. Niistä kun pitää kiinni niin pysyy kuri ja järjestys. Toki niistä pitää välillä joustaa eli en menojani peru siivouspäivän takia.Pitäis imuroida. Pitäis siivota muutenkin koti lattiasta kattoon, mutta inhoan siivoamista.
nyt on,kuntit, sillälailla että raadio rokilta tulee jvg tarkenee
taidan lähteä käymään paskalla
Mä olen sopinut itseni kanssa siivouspäivät. Niistä kun pitää kiinni niin pysyy kuri ja järjestys. Toki niistä pitää välillä joustaa eli en menojani peru siivouspäivän takia.
Koitan silti pitää kiinni viikottaisista siivouksista.
Jos asuisin yksin niin sotkua ei tulisi ollenkaan.
Toki teinit hoitaa myös osansa siistimisestä, koska osallistuvat sotkemiseen.

Mä en edes viitsi enää vaivautua laittamaan imuria kaappiin, paitsi jos haluan jostain syystä että kämppä näyttää erityisen siistiltä. Siispä se on 24/7 kytkettynä pistorasiaan seinän vieressä paraatipaikalla. Siitä se on helppo ottaa käyttöön.Raskain osuus imurointia on kyllä sen masiinan kaivelu kaapista ja takaisinsijoitus.
Meillä about sama. Mies imuroi 95%. Joka pv - ei sentään montaa kertaa pvMä en edes viitsi enää vaivautua laittamaan imuria kaappiin, paitsi jos haluan jostain syystä että kämppä näyttää erityisen siistiltä. Siispä se on 24/7 kytkettynä pistorasiaan seinän vieressä paraatipaikalla. Siitä se on helppo ottaa käyttöön.

Tulee hiki pelkästä ajatuksestakin.
Mä kyllä haluaisin olla semmonen siisti kodinhengetär, mutta tämä huithapeli luonne ei mene sen kanssa yksiin. Kerran meinasin, että luen sen Kon Mari-kirjan ja alan marittamaan tavaroitani, mutta ei sitäkään tullut mitään.
Aijai, tulispa joku ja siivoaisi vaatehuoneenJoo. Esim t-paidat pinotaan laatikkoon silleen pystysuoraan, niin mikään ei jää alimmaiseksi ja tulee paremmin käytettyä kaikkia.
Joo. Esim t-paidat pinotaan laatikkoon silleen pystysuoraan, niin mikään ei jää alimmaiseksi ja tulee paremmin käytettyä kaikkia.
Meillä valtaosa säilytystilasta menee miehen levyihin ja kirjoihinEipä tuossa marituksessa taida olla muusta kysymys, kuin saada naiset vähentämään kotiin haalimaansa krääsää. Totta kai koti pysyy yleisilmeeltään siistimpänä, kun ei omista turhuuksia tai haali uusia.
Täällä sujunut jo +7 vuotta ihan ilman marituksia. Säännöllisesti ylimääräiset rojut ja käyttämättä jääneet vaatteet jätesäkkiin ja pois. Ei tarvitse mitään opuksia tähän.