Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä sujunut jo +7 vuotta ihan ilman marituksia. Säännöllisesti ylimääräiset rojut ja käyttämättä jääneet vaatteet jätesäkkiin ja pois. Ei tarvitse mitään opuksia tähän.

Sama täällä.

Niin monta vuotta, että en edes jaksa laskea.

Joka syksy kun futiskausi loppuu, on aika käydä kaikkia kaapit ja laatikot läpi ja heittää ylimääräinen pois. Kaikki se minkä on vuoden aikana haalinut.

Viime syksy ole poikkeus, kun tein joulusiivouksen jo elokuussa.

Ootte te melkoisia, mulla on kerääntynyt pieni nippu ilmaisjakelulehtiä kaappiin komerossa ties mitä rompetta.

Mutta vaikka itse sanonkin, aika pienimuotoinen hamstraaja olen, sittenku tavaraa ei saa enää piilotettua häkkivarastoon tms niin sitten tavaraa alkaa olee ehkä hitusen liikaa.

E. Arvostan siistejä ihmisiä, itse olen aika sotkuinen.

Näyttää vahvasti siltä että viikonloppuna saattaa tulla perheenlisäystä. Jännittää vähän että ehditäänkö futherilla ensin...

Muuttaminen pitää huolen ylenmääräisen roinan poistosta. Tyhjentävä olo jonnekin kirppikselle lahjoittaa kaikki ylimääräinen. Ennen tuli uffilta shoppailtua vaatetta europäiviltä huolettomasti ja sinne se oli helppo takaisinlykätä, nyt ei juuri tuu kuin harkiten ostettua tarpeeseen vaatetta ja kampetta. Jonnekin ne rahat silti häviää.

Mulle imurointi on intohimo - johtuen siitä, että intohimoisesti vihaan kissankarvaa ja kissanhiekkaa lattialla. Kissojen myötä musta on kuoriutunut crazy vacuum lady, joka imuroi päivittäin 1-3(!) kertaa. Jos jonain päivänä imurointi jää välistä, oleskelu kissankarvan ja -hiekan keskellä alkaa tuntua sietämättömältä. Tietysti sanomattakin selvää, että jos imuroi kolmesti päivässä se ei voi kovin epämiellyttävä suoritus olla. Siinä onkin jotain tyydyttävää, kun näkee imurin keräävän lattialta roskat, vähän samaan tyyliin kuin kuplamuovin poksuttelu on tyydyttävää, tai jonkun toisen karvojen nyppiminen pinseteillä. :hyper:
Yks sana, robotti-imuri :)

Yks sana, robotti-imuri :)
En saata uskoa sen olevan kykenevä mitenkään täyttämään imurointistandardejani. En minä ihan turhaan ole crazy vacuum lady - paitsi että imuroin usein, minulla on äärimmäiset imurointistandardit. Tärkeintä on imuroida ahtaista paikoista, joihin robotti ei mahdu, ellei sillä ole sellaista käsivartta kuin artoolla piilossa. Eikä se varmastikaan nostele kissanhiekkalaatikkoa saadakseen sieltä alta hiekat pois, eikä kahvakuulakokoelmaani samasta syystä jnejne.

E. Eikä sovi unohtaa, että imuroin myös lipaston päältä kissankorista tursunneet karvat, sekä tv-tason takaa miehen äärimmäisestä johtohelvetistä.

Back
Ylös Bottom