Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä sujunut jo +7 vuotta ihan ilman marituksia. Säännöllisesti ylimääräiset rojut ja käyttämättä jääneet vaatteet jätesäkkiin ja pois. Ei tarvitse mitään opuksia tähän.
Tod. näk. Ej.Näyttää vahvasti siltä että viikonloppuna saattaa tulla perheenlisäystä. Jännittää vähän että ehditäänkö futherilla ensin...
Pitkä vai lyhytpiippuinen?Näyttää vahvasti siltä että viikonloppuna saattaa tulla perheenlisäystä. Jännittää vähän että ehditäänkö futherilla ensin...
Lyhkäne.Pitkä vai lyhytpiippuinen?
Yks sana, robotti-imuriMulle imurointi on intohimo - johtuen siitä, että intohimoisesti vihaan kissankarvaa ja kissanhiekkaa lattialla. Kissojen myötä musta on kuoriutunut crazy vacuum lady, joka imuroi päivittäin 1-3(!) kertaa. Jos jonain päivänä imurointi jää välistä, oleskelu kissankarvan ja -hiekan keskellä alkaa tuntua sietämättömältä. Tietysti sanomattakin selvää, että jos imuroi kolmesti päivässä se ei voi kovin epämiellyttävä suoritus olla. Siinä onkin jotain tyydyttävää, kun näkee imurin keräävän lattialta roskat, vähän samaan tyyliin kuin kuplamuovin poksuttelu on tyydyttävää, tai jonkun toisen karvojen nyppiminen pinseteillä.![]()

Minä olen myös. Siksi teen mielummin koko ajan vähän kuin kerralla paljon.Minä olen vaan laiska.
En saata uskoa sen olevan kykenevä mitenkään täyttämään imurointistandardejani. En minä ihan turhaan ole crazy vacuum lady - paitsi että imuroin usein, minulla on äärimmäiset imurointistandardit. Tärkeintä on imuroida ahtaista paikoista, joihin robotti ei mahdu, ellei sillä ole sellaista käsivartta kuin artoolla piilossa. Eikä se varmastikaan nostele kissanhiekkalaatikkoa saadakseen sieltä alta hiekat pois, eikä kahvakuulakokoelmaani samasta syystä jnejne.Yks sana, robotti-imuri![]()
Tuo ei kylläkään ole laiskaa vaan päinvastoin äärimmäistä tehokkuuttaMinä olen myös. Siksi teen mielummin koko ajan vähän kuin kerralla paljon.
Vie mennessäs, tuo tullessas.