Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En pahemmin välitä vinkusta, mutta nyt menisi lasillinen hapokasta. Oli niin mahtava sapuska, paistettuja perunoita ja HP-kastiketta.

Sapuskasta puheenollen. Kaskis käynti nro 9.

PhotoGrid_1530810570097.webp

Minä kävin keskustassa katselemassa vaatekauppojen ale-myyntejä, mutta ei löytynyt mitään sopivaa (oikea koko, malli, väri, hinta). Eilen viinijuhlilla näkyi niin kaunita ihmisiä, että tunsin itseni rumaksi ankanpoikaseksi, huoh :unsure:

Ostin sitten ruokaa niilläkin rahoilla.

Tunnetko joskus itsesi rumaksi?

Mulla on hirveä tukkakriisi. N. 6kk sen jälkeen kun olin leikannut pitkän ihan ihan lyhyeksi, se alkoikin yhtäkkiä tuntua virheeltä ja nyt yritän epätoivoisesti kasvattaa. Onkohan neljäs kerta elämässä täsmälleen sama juttu :nolo:

Olen päättänyt että kunhan painan max 55kg ja maha ei satu olemaan ihan hirveän turvoksissa, en enää tunne, ikinä. Ainakaan jos olen pessyt ja föönannut tukan :confused:

Minä kävin keskustassa katselemassa vaatekauppojen ale-myyntejä, mutta ei löytynyt mitään sopivaa (oikea koko, malli, väri, hinta). Eilen viinijuhlilla näkyi niin kaunita ihmisiä, että tunsin itseni rumaksi ankanpoikaseksi, huoh :unsure:

Aina kirkkaassa valossa ja ihmisten ilmoilla. Hämärässä ok.

Olin itsekin eilen ostamassa vaatteita ja kotiuduin vain vihaisena. Kaikkea oli loputon määrä, kauppoja ja niissä tuotteita. Mistäköhän päävammasta sekin kertoo, että mitä enemmän valinnanvaraa jossain asiassa on, sitä ahdistavammalta valinnan teko tuntuu. Kun ei minkäälainen spontaani herätekäytös vain luonnistu vaan olisin taipuvainen aina selvittämään taustat ja faktat että voin tehdä parhaan päätöksen, mutta kun eihän siten voi toimia monenkaan asian suhteen ellei sitten tahdo tulla hulluksi puolestaan siitä.

Mä olen tällä vkolla käynyt kahdessa eri vaatekaupassa ja ostin: en mitään. Ei oikein mikään rätti ja lumppu miellytä. Kirppikseltä löydän paremmin vaatteita kuin kaupasta.
Johtuu varmaan siitä, että mun tyylitaju laahaa aina pari sesonkia perässä nykyistä.

Mutta tilasin ne jumppahousut. Ja ne tulikin jo. Jumppavaatteet kyllä miellyttää silmää. Mutta ei niitäkään määrätöntä määrää kannata ostaa.

Kaikki naiset ovat kauniita pimeässä. Jopa minä.

Musta mun pää näyttää useimpina päivinä lähinnä perunalta ja useimpina päivinä on myös huono tukkapäivä. Lähinnä kun en jaksa tehdä sille muuta ku harjata ja laittaa letille. Kroppaan oon yleensä ihan tyytyväinen mitä nyt on pientä ikäröllykkää ja muuta pikkuhäikkää.

Miksi turhaan tuntea itsensä rumaksi ? Ani harva oikeasti on ruma ja jos on tarpeeksi ruma, voi olla erikoisen cool..?

Mulle itseni rumaksi tunteminen ainakin on niin lamaannuttava tunne ettei oikein mitään pysty tekemään jos se tunne on päällä, aikanaan lähdin siksi jopa lukiosta himaan kesken päivän. Ei sille vaihtoehto se ole että tuntisi itsensä kauniiksikaan, vaan ihan vain omaksi itsekseen.

Ei sitä nyt varsinaisesti rumaks tunne itseään, lähinnä vaan perunaksi. Onhan niitä ihan somia pottujakin. Nuorempana sitä vaan ajoittain oli joskus harvoin ihan jopa nätti olo.

En pelkästään tunne, vaan olen sitä aina. Mutta siihen asiaan on hyvin ehtinyt sopeutua vajaassa kolmessa vuosikymmenessä. Olen kuitenkin ajatellut, että mieluummin syntyy/syntyisi rumaksi mieheksi kuin naiseksi.

Back
Ylös Bottom