Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.


Mig hitsauksessa ehdottomasti tärkeintä on se että kone on säädetty oikein, ts. langan syötön nopeus ja nopeuden suhde käytettyyn tehoon tulee olla oikeat.
Oikeilla säädoillä migillä hitsaaminen on hyvin helppoa, sun tarvii vaan kattoa siitä hitsausmaskin läpi sitä hitsiä ja sen kirkkaudesta päätellä onko se palamassa läpi vai palaako se oikein, kun kirkkaus pysyy samana, niin silloin hitsaat ainakin jotensakin oikein.
 
Jälkiruoka"mämmi" virolaisittain. Myös Öllenaut osaa näemmä Porterien teon, @vokot tiedoksi, vahva suositus.

IMG_20180331_182218_542.webp
 
Maistelu on ihan jees sopivissa määrin, mutta oon niin kiireinen vapaalla kaikkien kotiprokkisten kanssa etten viitti hukata päivää krapulaan.
 
Tuo kaiku on muuten ihan yes pilkkiessäkin. Tietää suoraan onko siellä edes elämää vai eikö muuten vaan kiinnosta. Pomppas ruutuun elämää mutta pystypilkki ei kiinnostanut yhtään, mutta vaihto mormuskaan tuotti tulosta.

On se tekniikka mukavaa. Sama uistelussa.
 
"Ohjauslaite oli ruuvi- ja kuulamutterityyppinen. Hydraulinen tehostin vaikuttaa raidetankoon.Tehostimen rakenteen takia se vaikutti tehokkaammin oikealle käännettäessä, sillä vasemmalle käännettäessä tehostusvoima oli pienempi männänvarresta johtuvan pienemmän öljymäärän tähden. Ohjaus oli erittäin hidas, sillä välityssuhde oli 23,6. Tehostin toimi aina viiveellä ja toimiessaan se meni ohjauksen edelle, jolloin auto ei kulkenut suoraan, vaan ajo oli vaeltavaa"

Vittu mikä vehe toi olis :ROFLMAO:
 
"Ohjauslaite oli ruuvi- ja kuulamutterityyppinen. Hydraulinen tehostin vaikuttaa raidetankoon.Tehostimen rakenteen takia se vaikutti tehokkaammin oikealle käännettäessä, sillä vasemmalle käännettäessä tehostusvoima oli pienempi männänvarresta johtuvan pienemmän öljymäärän tähden. Ohjaus oli erittäin hidas, sillä välityssuhde oli 23,6. Tehostin toimi aina viiveellä ja toimiessaan se meni ohjauksen edelle, jolloin auto ei kulkenut suoraan, vaan ajo oli vaeltavaa"

Vittu mikä vehe toi olis :ROFLMAO:
Joo, kuulostaa kyllä aika pahalta, taitaa olla niin että perinteinen raidetanko hydr.tehostimella on tuntumaltaan kaikkein paras!
 
Back
Ylös Bottom