Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja NAISesimerkki:

Serena Williams
Tenniksenpelaaja
Syntynyt: 1981 USA
On poikaystävä
Lapset: 0
  • Vuosittain: € 24.821.781,00
  • Kuukausittain: € 2.068.482,00
Serenalla on kyllä 1 kpl naissukupuolta edustava jälkeläinen eli ns. tytär. Syntynyt viime syksynä.

Pidetään faktat kunnossa ja keskustelu asiallisena.

Muuten hyvät unet mutta heräsin kesken kaiken enkä saanut hetkeen unta, onneks tunnin sain vielä siihen aikaa nukkua kun sain unenpäästä kii.

Unta arviolta noin 5-6 h.

Niin näinhän tuo on, paitsi pitää kissat hiiret ja rotat poissa ulkokissat siis. Näin muuten toinen noista on vähintään euroopanomistaja. :ROFLMAO:
Joo, toi on kyllä totta. Eipä silti, kyllä koirakin on tossa aika tehokas. Itellä on vähän kakspiippunen suhtautuminen ulkokissoihin. Maalla ei ole haitaksi (paitsi muille eliöille), mutta taajamaan eivät mun mielestä kuulu siinä missä ei irtokoiratkaan.

Paitsi jos/kun olet nukkunut viikon pari 3-5 tuntia yössä ja univelka kasvaa korkoa päivä päivältä :sleep:

Totta turiset.

Olen itselleni luvannut 7h yöunet arkena. Siihen pitää pyrkiä ja mitään niin tärkeää tekemistä ei voi olla, että sitä ei voisi lopettaa ja panna maata.

AMK haut starttasi näköjään ens viikolla, jos sitä pistäisi hakua menemään jotenkin kova palo päästä opiskelemaan.

Yrittänyttä ei laiteta, voin sitten pohtia mitä teen seuraavat n. hieman päälle 40 vuotta elämälläni jos en pääse kouluun.

Tai sitten ryhdyn taiteilijaksi maalaan rumia abstrakteja kuvia ja kirjoitan paskoja runoja, mitä enemmän ikäännyn sitä paatuneemmaksi tulen, alan pahoittamaan mieltä ja valitan joka pienimmistäkin puitteista paikallislehden lukijapalstaan, tai c ryhdyn kylähulluksi.:ROFLMAO:

Tää on ihan saatanan hienoa. Mulla on kans ollut tällaisia kehityskeskusteluja, jossa on mietitty mun kehittymistä. Koska jossain osioissa olin kehinnyt, niin sitten sain itse valita missä oon huonontunut, koska muuten pistemäärä olisi noussut ja palkan olisi pitänyt nousta ja rahaa siihen ei ollut :ROFLMAO:
Ahhh kuulostaa mahtavalta :ROFLMAO: tommosta pelailua se täälläkin on. Mut on ihan helvetin reilu asetelma tolle keskustelulle kyllä.

Tai sitten ryhdyn taiteilijaksi maalaan rumia abstrakteja kuvia ja kirjoitan paskoja runoja, mitä enemmän ikäännyn sitä paatuneemmaksi tulen, alan pahoittamaan mieltä ja valitan joka pienimmistäkin puitteista paikallislehden lukijapalstaan, tai c ryhdyn kylähulluksi.:ROFLMAO:
Taiteilija ja kylähullu voi olla myös samaan aikaan. Ei tartte valita vain toista (y)

AMK haut starttasi näköjään ens viikolla, jos sitä pistäisi hakua menemään jotenkin kova palo päästä opiskelemaan.

Yrittänyttä ei laiteta, voin sitten pohtia mitä teen seuraavat n. hieman päälle 40 vuotta elämälläni jos en pääse kouluun.

Mikä ala kinostelee? ps. joko se ensi viikolla alkaa :eek:

Mikä ala kinostelee? ps. joko se ensi viikolla alkaa :eek:

Sosiaali terveysala, sieltä löytyy paljon mielenkiintoista paitsi röntgenhoitaja, kätilö eikä ensihoito niihin en ajatellut pistää hakua, mutta sosionomi, sairaanhoitaja sekä fysioterapeutti koulutuksiin voisin pistää.

14.3 starttaa haut, niin se aika rientää.

Back
Ylös Bottom