Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kenen ja mihin silmään?

Hmp, korjaan: silmiin. Siis niihin kahteen, jotka päässä sijaisevat.

Kenen hyvänsä joka paikalle sattuu kun olen esin kyllästymiseen asti selittänyt saman asian noin sata kertaa.

Enään kuivaus. Huomenna luvassa pientä napostelua.
2018-03-06 14.34.44.webp

Voisinkin aloittaa palkanlisäneuvottelut.
Mulla on kehityskeskustelu tulossa tässä piakkoin esimiehen kanssa. Ja kun ko. keskustelulle etsittiin kalenterista aikaa, esimies ystävällisesti ilmoitti heti kärkeen, että rahaahan ei ole, eli palkkaa on aivan turha toivoa yhtään lisää. (y) Ei siis tarvi turhaan edes haaveilla mistään palkankorotuksista.

Semmonen päivä menossa, että mieluusti osoittelisin itseäni sellaisella laserilla nyt silmiin. Vois olla mukavaa vaihtelua.

Hmp, korjaan: silmiin. Siis niihin kahteen, jotka päässä sijaisevat.

Kenen hyvänsä joka paikalle sattuu kun olen esin kyllästymiseen asti selittänyt saman asian noin sata kertaa.
Perehdyttäminen on mukavaa, kuten koulutus.

Oon tosin ihan miettinyt, jos jossain vaiheessa lukis hieman pedagogisia hommia.

Onneks jokainen saa itse päättää oman palkkansa.

Onneksi olen sellaisella alalla töissä jossa ei tuota mahdollisuutta .

Mutta jokaisella on mahdollisuus kouluttautua ja hakeutua sille alalle jolle haluaa ja näin ollen saa ihan itse päättää kuinka paljon palkkaa haluaa nostaa.

Tottahan toki mutta tällä elämäm_ koululla taulukko sanelee mun palkan.

Mulla on kehityskeskustelu tulossa tässä piakkoin esimiehen kanssa. Ja kun ko. keskustelulle etsittiin kalenterista aikaa, esimies ystävällisesti ilmoitti heti kärkeen, että rahaahan ei ole, eli palkkaa on aivan turha toivoa yhtään lisää. (y) Ei siis tarvi turhaan edes haaveilla mistään palkankorotuksista.

Tää on ihan saatanan hienoa. Mulla on kans ollut tällaisia kehityskeskusteluja, jossa on mietitty mun kehittymistä. Koska jossain osioissa olin kehinnyt, niin sitten sain itse valita missä oon huonontunut, koska muuten pistemäärä olisi noussut ja palkan olisi pitänyt nousta ja rahaa siihen ei ollut :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom