Helistö
Tyhmä ämmä
No shit SherlockNo ei sullakaan hyvin mene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No shit SherlockNo ei sullakaan hyvin mene.
Serenalla on kyllä 1 kpl naissukupuolta edustava jälkeläinen eli ns. tytär. Syntynyt viime syksynä.ja NAISesimerkki:
Serena Williams
Tenniksenpelaaja
Syntynyt: 1981 USA
On poikaystävä
Lapset: 0
- Vuosittain: € 24.821.781,00
- Kuukausittain: € 2.068.482,00
Serenalla on kyllä 1 kpl naissukupuolta edustava jälkeläinen eli ns. tytär. Syntynyt viime syksynä.
Pidetään faktat kunnossa ja keskustelu asiallisena.
#eilapsiaainakaanvauvoja #unohdetaantennisPidetään faktat kunnossa ja keskustelu asiallisena.
Vanhentuuhan se tieto matkalla, jos 28.8 kbps modeemilla lataileepahus, tulkitsin näköjään internetsistä vanhentunutta tietoa
Päivitys: 2016-6
Joo, toi on kyllä totta. Eipä silti, kyllä koirakin on tossa aika tehokas. Itellä on vähän kakspiippunen suhtautuminen ulkokissoihin. Maalla ei ole haitaksi (paitsi muille eliöille), mutta taajamaan eivät mun mielestä kuulu siinä missä ei irtokoiratkaan.Niin näinhän tuo on, paitsi pitää kissat hiiret ja rotat poissa ulkokissat siis. Näin muuten toinen noista on vähintään euroopanomistaja.![]()
Paitsi jos/kun olet nukkunut viikon pari 3-5 tuntia yössä ja univelka kasvaa korkoa päivä päivältä7h 18min.
7h riittää arkena. Kaikki sen yli on plussaa.
Paitsi jos/kun olet nukkunut viikon pari 3-5 tuntia yössä ja univelka kasvaa korkoa päivä päivältä![]()
Ahhh kuulostaa mahtavaltaTää on ihan saatanan hienoa. Mulla on kans ollut tällaisia kehityskeskusteluja, jossa on mietitty mun kehittymistä. Koska jossain osioissa olin kehinnyt, niin sitten sain itse valita missä oon huonontunut, koska muuten pistemäärä olisi noussut ja palkan olisi pitänyt nousta ja rahaa siihen ei ollut![]()
Taiteilija ja kylähullu voi olla myös samaan aikaan. Ei tartte valita vain toistaTai sitten ryhdyn taiteilijaksi maalaan rumia abstrakteja kuvia ja kirjoitan paskoja runoja, mitä enemmän ikäännyn sitä paatuneemmaksi tulen, alan pahoittamaan mieltä ja valitan joka pienimmistäkin puitteista paikallislehden lukijapalstaan, tai c ryhdyn kylähulluksi.![]()
Taiteilija ja kylähullu voi olla myös samaan aikaan. Ei tartte valita vain toista![]()
YleX:llä puhutaan Pakkiksesta: nyt!
![]()
AMK haut starttasi näköjään ens viikolla, jos sitä pistäisi hakua menemään jotenkin kova palo päästä opiskelemaan.
Yrittänyttä ei laiteta, voin sitten pohtia mitä teen seuraavat n. hieman päälle 40 vuotta elämälläni jos en pääse kouluun.
Tai sitten ryhdyn taiteilijaksi maalaan rumia abstrakteja kuvia ja kirjoitan paskoja runoja, mitä enemmän ikäännyn sitä paatuneemmaksi tulen, alan pahoittamaan mieltä ja valitan joka pienimmistäkin puitteista paikallislehden lukijapalstaan, tai c ryhdyn kylähulluksi.![]()

Mr @Kuparikatto
Kokemusta laadukkaista kiinalaisista lisävaloista?
https://www.ebay.com/itm/12-Inch-LE...ash=item213472edd8:g:dPEAAOSwWflaJOZt&vxp=mtr

Mitä siellä puhuttiin? Negatiivista vai oliko jopa positiivista, toivottovasti lukivat offtopicia tämä on pakkiksen tukipilari.
Ahhh kuulostaa mahtavaltatommosta pelailua se täälläkin on. Mut on ihan helvetin reilu asetelma tolle keskustelulle kyllä.

Mikä ala kinostelee? ps. joko se ensi viikolla alkaa![]()