Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulipa tämäkin koettua: kävin pyllistelemässä sairaalan aulassa .
Miksi?!

Tuli mieleen, että oon onnistunut useamman kerran nyt putkeen valitsemaan mavepaikan niin, että yksi ja sama jätkä on aina sattunut joko olemaan siinä takana tai sitten siirtynyt johki siinä takana olevalle laitteelle mavesarjojen aikana. Oon päätynyt pyllistelemään suoraan sen eteen aivan liian monta kertaa. Pitää kohta vaihtaa reeniaikoja koska alkaa olla jo vähän kiusallista tämä :nolo:

:kuola:

E. Tuli vain Mieleen, että meillähän on melkoisen hyvä sämpyläkattaus täällä nykyisin. Aina on ollut, mutta jotenkin alkaa aina tehdä paahtopaistisämpylää mieli, kun lukee noita minkkien posteja.

Majoneesilla.

Picnicissä muuten suunmukainen ja -kokoinen paahtopaistipatonki.

Tollasessa tapettirullassa on muutes just senverran tavaraa että viiminen vuota jää 30cm vajaaksi.
Tässä on monta perkelettä säästänyt elämän aikana, kun in insinöörimäisen tarkkaan laskenut menekin ja tapetin kohdistusvaroineen.
Ei muuta kuin puolipaneelia seinään. Veikkaan, että koko puolipaneelihullutus sai aikanaan alkunsa mittauslaiskuudesta.

Hyissaatuna sitä tasotuksen tarkkuutta, minkä tein kun maalasin kämppäni seinät. Ei enään ikinä. Mutta ei salettina löydy edes taskulampulla yhtäkään jälkeä josta sanoa.

Sillä itse etin taskulampulla virheet ja korjasin. Uusintana tasoitus ja hionta niin pitkään, kun taskulampulla viistosta näytettynä seinä oli sileä.

Tein muuten saman homman olkkariin, tulihan sinne maali, mutta vielä tapetti päälle. Järkeä: ei.

Homma ratkesi kun hain lisää tapettia. Otin kaks rullaa, en perkele alkanu ajamaan enää kolmatta kertaa mokoman rievun perässä 15km/suuntaansa. Huomenna voi työmatkan ohella palauttaa sen avaamattoman, koska kuka nyt katsoo mitään eränumeroja rullasta ennenkun lähtee hakemaan lisää.. Mulle tulee näppylöitä tosta kananpaskalevystä, tai lähinnä siitä paklauksesta. Aina on joku saatanan kutti jossain tai tulee ne saumanauhat esiin. Yksi OK-talo ja 80 neliön autotalli takana, tallin tein toki tarkemmin koska talli. Kittasin katostakin ruuvinkolot, saumoja en alkanut tasoittamaan sieltä nauhalla. Vieläkin sattuu niskoihin kun tuota ajattelee.

Se on hyvin tallille. Talli on yleesä se jonka maalaan ja tasoitan sitten kun talo on valmis. Sitä monesti vaan miettii, että varmaan helvetin helppo ryhtyä hommaan, kun pistorasiat paikallaan, nosto-oven kiskot paikallaan, hyllyt paikallaan jotka notkuu tavaraa yms yms.

Sillä ne sitten jääkin kipsilevylle ja sama kohtalo on "pannuhuoneilla". Se on se viimenen paikka johon tuota mentaliteettiä pitäis käyttää. Siellä kun vesimittari possahtaa ja seinän takana vaikka olohuone, niin oi kun nätisti uittaa seinän ali parketin alle veden. Nooh, nämä on näitä.

Back
Ylös Bottom